Beantwoord

SMS verzenden lukt niet met nieuw abonnement Simpel

  • 26 juni 2017
  • 2 reacties
  • 2006 Bekeken

Heb sinds kort een abonnement (simpel) en mijn nummer is overgezet naar mijn nieuwe telefoon (Samsung J5). Het lukt me niet een SMS te versturen naar 3010, wat met mijn oude toestel en prepaid probleemloos ging.
Verzenden naar een volledig telefoonnummer lukt wel. Heb geen nummers geblokkeerd staan. Sms-centrale staat ook goed.
icon

Beste antwoord door Thalina 27 juni 2017, 10:51

Hoi DoroK,

Welkom op het T-Mobile forum! 😉 Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met jouw eigen provider, Simpel. Zij kunnen je dan verder helpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi DoroK,

Welkom op het T-Mobile forum! 😉 Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met jouw eigen provider, Simpel. Zij kunnen je dan verder helpen!
Dank, ga ik doen.

Reageer