Beantwoord

smsje van Payinfo ontvangen

• 28 november 2019
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

Ik kreeg een sms net binnen maar weet niet zo goed wat ik hier mee moet doen? 

icon

Beste antwoord door Seccie 28 november 2019, 14:28

Hallo @c-ommering,

Wat raar dat je ineens zo’n sms ontvangen hebt.
Je kunt inloggen met je mobiele nummer op de website en vervolgens kun je zien welke mobiele diensten er geactiveerd zijn voor je mobiele nummer. 

Wat is Payinfo?

Via Payinfo kun je jouw betaalde mobiele diensten inzien en afmelden.

Payinfo is dus zelf geen aanbieder van mobiele diensten, maar biedt een overzicht van betalingen die via de telefoonrekening afgerekend zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hallo @c-ommering,

Wat raar dat je ineens zo’n sms ontvangen hebt.
Je kunt inloggen met je mobiele nummer op de website en vervolgens kun je zien welke mobiele diensten er geactiveerd zijn voor je mobiele nummer. 

Wat is Payinfo?

Via Payinfo kun je jouw betaalde mobiele diensten inzien en afmelden.

Payinfo is dus zelf geen aanbieder van mobiele diensten, maar biedt een overzicht van betalingen die via de telefoonrekening afgerekend zijn.

Reputatie 7
Badge +18

Beste @c-ommering 

Ik zou meteen even kijken in de T-Mobile app of op Mijn T-Mobile of er betalingen via factuur gedaan zijn waar je niets van weet! Doe dit zo snel mogelijk.

Kijk daarna in dit speciale topic hoe je verder moet handelen.

Groet, Folkert

Reputatie 5
Badge +4

Ik wil zelf even toevoegen dat payinfo een veilige site is, het is een samenwerking van meerdere bedrijven waar T-Mobile ook aan meedoet. Voor je eigen veiligheid zou ik echter niet op de link klikken in de sms, maar het adres handmatig intikken in je browser, mocht je de site willen bezoeken. Je weet namelijk maar nooit of de sms echt is en er niet geknoeid is met de link.

-Gilbert

Reageer