Vraag

smskosten

Reputatie 2
klopt het dat de kosten voor een sms bij flex zakelijk zijn verhoogd? (ik betaalde altijd 0,12, is nu 0,15 ct). Zo ja, sinds wanneer is dat en waar valt dat te lezen? En is er een voordeliger flex abonnement of bundel voor klanten die veel smsen?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
@Lotteke
De kosten voor het versturen van een sms bij een Flex Zakelijk 25 '09 zijn €0,12 per sms. Dit wordt ook zo berekend. De bedragen van deze zakelijke bundel zijn exclusief BTW, hierin zijn geen wijzigingen geweest.
Reputatie 2
Oh ok. Ik dacht altijd dat je, naarmate je een duurder abonnement nam, in het overzichtje vd kosten zag dat een sms dan goedkoper werd. Dus bij Flex 25 12 ct per sms, bij Flex 30 11 ct per sms. Nu zie ik, als ik mijn abonnement wil verlengen, bij ieder Flex zakelijk abonnement hetzelfde bedrag van 15 ct per sms staan.
Reputatie 5
@Lotteke
Het klopt bij je huidige bundel dat wanneer je bundel hoger is de sms'jes lager van prijs zijn. Dit is niet meer bij de huidige T-Mobile Zakelijk Flex. Hierbij zijn de kosten van een sms'je €0,15. Wanneer je een vernieuwing neemt met een T-mobile Zakelijk Flex ga je ook gebruik maken van deze tarieven.
Reputatie 2
Oja netjes. Dankje voor je antwoord, nu is het eindelijk duidelijk dat het hele vroegere voordeel bij TMobile weg is. Ik ga uitkijken naar een nieuwe provider!