Beantwoord

Snoopyscoopy versus telefuture

• 28 januari 2017
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Van snoopyscoopy "op dit telefoonnummer (mijn nummer) staat bij ons geen aanmelding in het systeem"
Anders wellicht aangemeld bij een andere dienstaanbieder.
Check hiervoor pagina: www.payinfo.nl.
Daar staa;t "naam van dienst" Snoopyscoopy, afzender 6006.
De "bestemming" op de T-Mobile specificatie is 6006-Telefuture- 300.
Is er een link?
icon

Beste antwoord door Hajar 30 januari 2017, 11:21

Hi OrchidBoris,

Goed dat je dit al hebt gecheckt via Payinfo. Het lijkt erop dat de Snoopycoopy sms-dienst inderdaad onder Telefuture valt. Als je geen gebruik wilt maken van sms-diensten dan kun je zelf een blokkade instellen via My T-Mobile> Gegevens & Instellingen> Blokkades> Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) > blokkeren.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Orchid.

Denk dat je probeerde om in je andere topic te reageren?

https://forum.t-mobile.nl/klantenservice-430/snoopycoopy-275781

Je hebt een quote van Pilovali in een reactie gezet, maar geen eigen woorden bij geplaatst. Verder is het ook niet nodig om 2 dezelfde topics met hetzelfde onderwerp te hebben 🙂.

Zie: De Huisregels van het T-Mobile Forum

Groetjes,
Skyrider
correct, ben nog niet ingeburgerd in deze wijze van communiceren.
Reputatie 4
Badge +9
Dat is geen probleem 🙂, je kunt:

icoontje / knop gebruiken in:

https://forum.t-mobile.nl/klantenservice-430/snoopycoopy-275781

om je reacties aan te passen (rechts bovenin). Maar als dit niet mogelijk meer is heeft dat te maken met een aanpas tijd limiet. Indien dat niet lukt, gewoon een nieuwe reactie plaatsen.

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hi OrchidBoris,

Goed dat je dit al hebt gecheckt via Payinfo. Het lijkt erop dat de Snoopycoopy sms-dienst inderdaad onder Telefuture valt. Als je geen gebruik wilt maken van sms-diensten dan kun je zelf een blokkade instellen via My T-Mobile> Gegevens & Instellingen> Blokkades> Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) > blokkeren.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer