Beantwoord

software update LG G6 23 april jl. en daardoor problemen met upcmail inbox.

• 29 april 2019
  • 1 reactie
  • 654 Bekeken

Mijn telefoon bleef weer hangen in de software update. Heel irritant. Dit is de 2e achtereenvolgende keer. Gelukkig had ik genoteerd hoe het mogelijk opgelost kon worden.In februari jl. heb ik met klantenservice een tijd aan de (vaste) telefoon gezeten en de laatste optie voor ter reparatie aanbieden lukte.
Maar sindsdien heb ik problemen met de mymail app voor mijn upcmail account om berichten te ontvangen. Versturen gaat wel, maar er komt niets binnen. Ik heb niets veranderd. Mijn gmail accounts werken wel gewoon. Hier komen de berichten wel binnen. Wat kan ik hieraan doen.

Ik krijg graag tips!

Laura van Kleef
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 mei 2019, 11:19

Hoi Laura,

Wat fijn dat de telefoon zelf het wel weer goed doet!

Ik vermoed dat de mail-problemen meer softwarematig veroorzaakt worden. Ik ben geen mail-app expert, maar ik wil zéker met je meedenken! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Lukt het wellicht om jouw mailadres opnieuw te koppelen aan de app?

Hoewel ik je het liefst zelf help, raad ik je ook aan om eens contact op te nemen met de helpdesk van de mail-app zelf. Ik weet bijna zeker dat zij jou hier tien keer zo snel een duidelijk antwoord op kunnen geven.

Laat je ons weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Laura,

Wat fijn dat de telefoon zelf het wel weer goed doet!

Ik vermoed dat de mail-problemen meer softwarematig veroorzaakt worden. Ik ben geen mail-app expert, maar ik wil zéker met je meedenken! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Lukt het wellicht om jouw mailadres opnieuw te koppelen aan de app?

Hoewel ik je het liefst zelf help, raad ik je ook aan om eens contact op te nemen met de helpdesk van de mail-app zelf. Ik weet bijna zeker dat zij jou hier tien keer zo snel een duidelijk antwoord op kunnen geven.

Laat je ons weten of het lukt?

Reageer