Beantwoord

Sony Xperia Z1 Compact Stereo Headset

• 12 februari 2014
  • 6 reacties
  • 1160 Bekeken

Beste heer/mevrouw,Ik heb vorige week in de T-mobile shop mijn abonnement verleng en mijn nieuwe toestel gekregen. Een Sony Xperia z1 Compact. Bij thuiskomst zat er tot mijn grote verbazing geen Stereo Headset in. Ik heb op jullie site gekeken voor de keuze van m'n telefoon. En nu begrijp ik dat als ik het in de winkel haal, niet het bosje bloemen krijg wat jullie als aktie op de site hebben. Maar als er staat "inhoud verpakking" (en niet dat het een exclusieve online actie is) mag je er toch vanuit gaan dat ook in de verpakking in de winkel zit? T-mobile is T-mobile toch? Anders had ik de telefoon inderdaad wel via de site besteld. Ik heb online even rond gekeken en ik zie dat overal die Stereo Headset erbij zit. Alle telefoon die ik heb aangeschaft zaten ook gewoon oordopjes in. Ik voel me eerlijk gezegd een beetje genept. Ik heb diezelfde avond nog gebeld naar jullie klantenservice en voel me daar eigenlijk best een beetje makkelijk door afgescheept.
icon

Beste antwoord door Tom 17 februari 2014, 13:49

@Allen,

Ik krijg zojuist te horen dat er geen headset wordt bijgeleverd bij de Z1 Compact. In plaats van de headset wordt er een Xperia Transfer Cable meegeleverd. Zie voor meer info over de Xperia Transfer Cable dit YouTube filmpje.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
@Shellly1983 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vreemd dat er geen oortjes bij zaten. Het aanbod in een T-Shop kan echter verschillen van het gene dat wij via onze website aanbieden. Wat heeft mijn collega van de telefonische klantenservice aan je verteld?

Je kunt het beste dit even navragen bij het verkooppunt zelf. Heb je dit inmiddels al gedaan? Laat het even weten!
Hallo,

ik heb laatst een nieuwe telefoon besteld (xperia z1 compact) hier zouden headphones bij zitten die heb ik niet ontvangen ook geen pak bon of wat dan ook om die te krijgen via de sony site. mijn vraag is nu wat ik moet doen om die als nog te ontvangen
Reputatie 5
@Allen,

Ik krijg zojuist te horen dat er geen headset wordt bijgeleverd bij de Z1 Compact. In plaats van de headset wordt er een Xperia Transfer Cable meegeleverd. Zie voor meer info over de Xperia Transfer Cable dit YouTube filmpje.
Geloof me, neem een bluetooth stereo headset.
Dan zit je niet met een kabel te rommelen. Bluetooth stereo headsets verbinden via standaard bluetooth protocollen, dus kan je kiezen uit verschillende merken, van extreem duur en groot, tot klein, of waterresistance. Muziek luisteren, video luisteren, bedienene, opnemen van telefoon, bellen, gaat allemaal via Bluetooth stereo headset.
@Allen,

Heel fijn die transfer cable, maar ik had er toch veel liever een headset bij gehad. Geldt dit alleen voor de Z1 compact?
@ Fenna1

Hoe bedoel je jouw vraag precies? Bij de Xperia Z1 Compact wordt er in ieder geval alleen een Xperia Transfer Cable geleverd en geen headset.

Reageer