Beantwoord

spaarpunten

De korte termijn waarop de gespaarde punten komen te vervallen met daarbij nauwelijks de mogelIjkheid om die punten voor iets nuttigs te gebruiken. Alle opties die voor mij goed waren zijn niet beschikbaar. En dan in jullie mail zetten “ Zoals je je wellicht herinnert spaar je met je nieuwe abonnement niet meer voor T-Mobile Extra punten.” Dit is werkelijk niet acceptabel, want dit is nooit naar mij gecommuniceerd. Graag wil ik een optie om mijn gespaarde punten te gebruiken voor iets dat ik kan gebruiken of anders de geldwaarde hiervan ontvangen. Het gaat om 11.000 punten!

icon

Beste antwoord door Hajar 22 juni 2020, 09:37

Hi allemaal,

De producten die wij aanbieden variëren om het aantrekkelijk te maken voor klanten. Daarnaast worden producten gefaseerd op de website geplaatst om meerdere klanten blij te kunnen maken.

Er was een technisch probleem met de uitlevering van de bonnen, maar alle klanten die een bon hadden aangevraagd, zijn er toen over geïnformeerd. Op dit moment worden de bonnen niet aangeboden, maar het aanbod wisselt continue, in de toekomst zullen hier ook weer tegoedbonnen tussen zitten. Er komen ook andere nieuwe, leuke producten bij. We blijven het aanbod van cadeaus op regelmatige basis wijzigen. Dus als je nu misschien geen geschikt cadeau kunt vinden, neem dan later nog eens een kijkje in de catalogus. Ook kun je de punten inwisselen in onze T-Mobile winkels, in ruil voor korting op accessoires of een nieuw toestel.

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ambassador 

In de afgelopen jaren hebben klanten kunnen sparen voor kortingen en accessoires via het T-Mobile Extra spaarprogramma. Dit spaarprogramma stopt per juni 2021. Ook is het niet meer mogelijk om je aan te melden voor het programma.

Heb je nog T-Mobile Extra punten?

Heb je je abonnement afgesloten voor 28 januari 2018? Dan kun je je gespaarde T-Mobile Extra punten nog inwisselen tot en met 1 juni 2021. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop bij jou in de buurt.

Heb je je abonnement verlengd na 28 januari 2018? Dan kun je je gespaarde T-Mobile Extrapunten nog inwisselen tot en met 9 juli 2020. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop.

Je hebt van ons een email of sms gekregen waarin de voor jou geldende datum staat vermeldt.

Zie https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen

Een standaard knip-en-plak antwoord dat niet inhoudelijk ingaat op mijn opmerking. Nogmaals: de meeste optie in jullie webkadowinkel zijn niet voorradig of beschikbaar. Dus de punten zijn zo niet inwisselbaar voor iets nuttigs. Doe eens wat moeite en kom met een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +16

@Ambassador 

Zoals je in mij onderschrift ook al kan lezen ben ik net als jou gewoon een klant, ik heb je wat informatie gegeven over tot wanneer je jouw punten kan gebruiken.

Ik ben zelf klant sinds eind september 2019 en spaar dus geen punten, een echt inhoudelijke antwoord kan ik je dus niet geven maar de webwinkel is zeker nog niet helemaal leeg. 😁

@Ambassador Hier hetzelfde probleem. Na jarenlang halsstarrig doorsparen voor een ballonvaart is die tegen de tijd dat je het aantal benodigde punten hebt van de site verdwenen. 

Na het bestellen van vouchers voor Spotify blijkt dat daar een maximum aan zit, wat ook nergens gecommuniceerd is. 

Al met al heb ik de indruk dat het sparen een leuke lokker was de afgelopen jaren, maar dat de trouwe klanten nu hun gespaarde punten net als de Goude Glorie zegeltjes van mijn oma waardeloos zijn geworden.

Kunnen jullie nog wel in de catalogus? Ik heb momenteel helemaal geen toegang en zie het ook nergens meer staan als ik inlog. 

@Ambassador Hier hetzelfde probleem. Na jarenlang halsstarrig doorsparen voor een ballonvaart is die tegen de tijd dat je het aantal benodigde punten hebt van de site verdwenen. 

Na het bestellen van vouchers voor Spotify blijkt dat daar een maximum aan zit, wat ook nergens gecommuniceerd is. 

Al met al heb ik de indruk dat het sparen een leuke lokker was de afgelopen jaren, maar dat de trouwe klanten nu hun gespaarde punten net als de Goude Glorie zegeltjes van mijn oma waardeloos zijn geworden.

Ja, ik denk dat ik mijn rechtsbijstand in ga schakelen. Dit is absurd. Zal eerst de klanten’service’ afwachten, maar ik heb weinig vertrouwen gezien de communicatie.  Zou goed zijn als we gezamelijk hier iets tegen doen. Misschien is Consumentenbond ook een optie. 

Kunnen jullie nog wel in de catalogus? Ik heb momenteel helemaal geen toegang en zie het ook nergens meer staan als ik inlog. 

Het is een omgang met klanten waar de honden geen brood van lusten. Misschien Joep van het Hek er weer bijroepen. 

......

Ja, ik denk dat ik mijn rechtsbijstand in ga schakelen. Dit is absurd. Zal eerst de klanten’service’ afwachten, maar ik heb weinig vertrouwen gezien de communicatie.  Zou goed zijn als we gezamelijk hier iets tegen doen. Misschien is Consumentenbond ook een optie. 

Goed idee, Kassa, Belbus of Radar ook een idee? Ik weet niet welk programma daarvoor het meest geschikt is. 

Het is een omgang met klanten waar de honden geen brood van lusten. Misschien Joep van het Hek er weer bijroepen. 

Daar heb ik ook nog aan gedacht. Toen ik vorige week de catalogus bekeek was er niets te kiezen. 

@Ambassador

Zoals je in mij onderschrift ook al kan lezen ben ik net als jou gewoon een klant, ik heb je wat informatie gegeven over tot wanneer je jouw punten kan gebruiken.

Ik ben zelf klant sinds eind september 2019 en spaar dus geen punten, een echt inhoudelijke antwoord kan ik je dus niet geven maar de webwinkel is zeker nog niet helemaal leeg. 😁

Tien kruiwagenpunten verdiend!

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De producten die wij aanbieden variëren om het aantrekkelijk te maken voor klanten. Daarnaast worden producten gefaseerd op de website geplaatst om meerdere klanten blij te kunnen maken.

Er was een technisch probleem met de uitlevering van de bonnen, maar alle klanten die een bon hadden aangevraagd, zijn er toen over geïnformeerd. Op dit moment worden de bonnen niet aangeboden, maar het aanbod wisselt continue, in de toekomst zullen hier ook weer tegoedbonnen tussen zitten. Er komen ook andere nieuwe, leuke producten bij. We blijven het aanbod van cadeaus op regelmatige basis wijzigen. Dus als je nu misschien geen geschikt cadeau kunt vinden, neem dan later nog eens een kijkje in de catalogus. Ook kun je de punten inwisselen in onze T-Mobile winkels, in ruil voor korting op accessoires of een nieuw toestel.

Als ik per 1 juli mijn punten komen te vervallen en er geen keus is om de punten te verzilveren voor een kado dan is dat onacceptabel.. Óf ik ben mijn punten kwijt óf ik moet (met korting) een aankoop doen van een product dat ik niet nodig hebt of niet wil hebben. Dus over een tijdje kijken of er iets in de catalogus staat of er iets bij staat dat ik wil hebben is geen optie als mijn punten binnenkort verlopen.

Reageer