Beantwoord

Spam beller NULL

• 7 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 649 Bekeken

Ik word steeds gebeld door NULL ook nadat ik het nummer: 0858881262 heb geblokkeerd.

Ook word ik steeds gebeld door allerlei nummers uit Engeland?

Wie kan mij vertellen hoe ik dit met behoud van mijn nummer kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Hajar 8 augustus 2019, 10:28

Hi Sharon,

In dit topic geven wij wel wat tips. Het belangrijkste is dat je de nummer uit Engeland niet terugbelt als je ze niet kent. Zo voorkom je extra kosten. Ik hoop dat het gespam snel ophoudt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sharon,

In dit topic geven wij wel wat tips. Het belangrijkste is dat je de nummer uit Engeland niet terugbelt als je ze niet kent. Zo voorkom je extra kosten. Ik hoop dat het gespam snel ophoudt!
Reputatie 2
Makkelijk gezegd niet opnemen. Kunnen jullie er niets aan doen?
Ik wordt zeker vier keer per dag gebeld door deze bende!
Nee, sterker nog ze mogen ze geeneens blokkeren, dat zou namelijk de vrijheid van iedereen aantasten, en dat mag niet, en als nu over 6 maanden jij dit nummer zou krijgen, ben je ook overal geblokt.

Je kan een nummer blokkeren in je telefoon, en als je dan ook nog de meldingen uitzet dat je ze toch ziet heb je er helemaal geen last meer van, soms kijk ik even naar de geblokkeerde en dan staat er weer een lange rij pogingen, maar mijn nummer heb ik ook al bijna 25 jaar.

Mijn dochter is gebeld door +12024558888, onwetend heeft ze opgenomen. ik heb het nummer opgezocht en zie er meerdere meldingen over. Ik las ook dat Providers de mogelijkheid hebben om een buitenlands nummer van criminelen voor al haar gebruikers te blokkeren. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @missymona 

Goed dat je dit even meldt bij ons op de Community! Het is de laatste tijd flink raak met gebeld worden door nummers uit het buitenland. Nummers blokkeren is door ons niet mogelijk, dat kan alleen jij zelf! Ik raad je dan ook aan om het nummer te blokkeren en meteen te verwijderen uit je bellijst zodat je ze niet per ongeluk terugbelt. Ik geef je gelijk een handige link die jij en je dochter kunnen lezen over gebeld worden door nummers in het buitenland.

Het is daarnaast ook verstandig om de factuur van haar abonnement goed na te kijken of hier geen extra kosten voor in rekening zijn gebracht. Dit kun je heel gemakkelijk doen op My T-Mobile

Mocht je verder nog vragen hier over hebben kun je ze altijd stellen aan ons in de Community!

Reageer