Beantwoord

Spam e-mail ontvangen?

• 29 februari 2016
  • 2 reacties
  • 265 Bekeken

is deze link van jullie afkomstig ik heb geen prepaid ! ik heb deze link als spam gewaarmerkt

TacIzFaaugKOX@tmobileonderzoek.nl

Ontvang je deze email van T-Mobile niet in de juiste opmaak? Klik hier voor de online versie.

Vertel het ons!

Beste klant,

Volgens onze informatie heb je de afgelopen tijd weinig of geen gebruik gemaakt van je prepaid aansluiting. We zijn benieuwd waarom je minder bent gaan gebruiken en horen graag je mening en ervaringen met je T-Mobile prepaid aansluiting.

Om de vragenlijst te starten kun je op de button hieronder klikken.

Volgens onze administratie beschik je over een T-Mobile PrePaid aansluiting met nummer 0618086923. Mocht dit niet correct zijn, dan kan je deze email negeren.

Alvast hartelijk bedankt voor je reactie!

Vriendelijke groet,

Team T-Mobile PrePaid

NB: indien u vragen heeft over uw aansluiting neemt u dan aub contact op met de klantenservice, via deze email kunnen we uw vragen helaas niet beantwoorden. T-Mobile stuurt deze email via onderzoeksbureau ISIZ.

www.t-mobile.nl | Geen e-mail meer ontvangen van T-Mobile? Klik hier om je af te melden.

©️ 2016 Microsoft
Gebruiksrechtovereenkomst
Privacy en cookies
Ontwikkelaars
Nederlands
icon

Beste antwoord door David 4 maart 2016, 09:08

Hey Hoorn67,

Welkom op ons Forum! :)

Goed dat je dit bij ons checkt, het lijkt inderdaad toch een e-mail van ons te zijn. Ik heb het nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat, zij zoeken het nog even met zekerheid uit., vanwege het vreemde e-mailadres.

Het vreemde aan het verhaal is dat het nummer aan hetzelfde e-mailadres gekoppeld is als waar je Forumaccount mee aangemaakt is, maar ik begrijp dat je helemaal geen PrePaid-aansluiting hebt?

Laat het even weten, want dan pas ik het e-mailadres van de PrePaid-aansluiting aan!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit is inderdaad een phishing-email. Het beste is om deze gewoon te verwijderen. Helaas kan T-Mobile hier weinig aan doen.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hoorn67,

Welkom op ons Forum! :)

Goed dat je dit bij ons checkt, het lijkt inderdaad toch een e-mail van ons te zijn. Ik heb het nagevraagd bij de afdeling die hierover gaat, zij zoeken het nog even met zekerheid uit., vanwege het vreemde e-mailadres.

Het vreemde aan het verhaal is dat het nummer aan hetzelfde e-mailadres gekoppeld is als waar je Forumaccount mee aangemaakt is, maar ik begrijp dat je helemaal geen PrePaid-aansluiting hebt?

Laat het even weten, want dan pas ik het e-mailadres van de PrePaid-aansluiting aan!

Reageer