Beantwoord

spam sms blokkeren

Ik krijg spam-smsjes dat ik 2 miljoen pond heb gewonnen in Free Lotto, dat kan ik claimen bij freelot7@gmail.com. Afzenders waren +447539775953 en +44758941054.
Kan T-mobile hier iets tegen doen? Hoe filter ik deze spam uit m'n inbox?
icon

Beste antwoord door Chris076 25 juni 2014, 09:42

Hallo!

Het is inderdaad niet mogelijk om buitenlandse spammers te blokkeren:( Ze maken gebruik van veel wisselende nummers, of linken nummers door zodat er telkens wel iets doorglipt. Het beste kun je zulke nummers op de zwarte lijst in het toestel zetten zodat je van dat nummer geen berichten meer ontvangt.

Bekijk origineel

7 reacties

Oh ik zie nu dat dit geen nieuw onderwerp is, maar voor ik het forum op ging, vond ik niets met zoeken op 'spam'.
Nummers van Buitenlandse spammers zijn helaas niet te blokkeren (ze wisselen toch om de haverklap van nummer).

Het beste is om deze berichten te negeren.
Reputatie 5
Badge +13
Je kan nummers blokkeren via de sms app als het goed is.
Maar zoals gezegd wisselen ze continu van nummer.
Kan T-mobile de sms-jes niet filteren op inhoud? Ook ik kreeg deze spam vandaag binnen van nummer +447983114774. Een meldpunt hiervoor of op een andere manier actie hiertegen ondernemen zou ik op prijs stellen.
Reputatie 6
Badge +13
Helaas is dat onbegonnen werk omdat ze continu van nummers wisselen.
Dus enige remedie is verwijderen na ontvangst.
Reputatie 6
Hallo!

Het is inderdaad niet mogelijk om buitenlandse spammers te blokkeren:( Ze maken gebruik van veel wisselende nummers, of linken nummers door zodat er telkens wel iets doorglipt. Het beste kun je zulke nummers op de zwarte lijst in het toestel zetten zodat je van dat nummer geen berichten meer ontvangt.
Ik krijg spam-smsjes dat ik 2 miljoen pond heb gewonnen in Free Lotto, dat kan ik claimen bij freelot7@gmail.com. Afzenders waren +447539775953 en +44758941054.
Kan T-mobile hier iets tegen doen? Hoe filter ik deze spam uit m'n inbox?

Hai, ook ik krijg zo'n sms berciht, maar dan 1 miljoen pond, afzender 00447534418429. Hoe blokkeer ik deze afzender? Is er een verband met het versturen van een sms naar Kroatie waar mijn dochter nu op vakantie is? Ik heb nog nooit eerder zo'n sms gehad.

Reageer