Beantwoord

Spam SMS vanuit T-Mobile

• 30 november 2015
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Goedemorgen,

Zoals wel vaker ontving ik gisterenavond/nacht om 23u34 een sms van T-Mobile. Deze keer met het "nieuws" dat ik eenmalig 4GB extra dataverkeer kan gebruiken.

In de portal heb ik de SMS notificaties uitstaan, en toch krijg ik deze notificaties (op idiote tijden) binnen. Zojuist heb ik de klantenservice gebeld en daar vernam ik dat deze berichten gewoon niet uit te zetten zijn, en dat het verzenden (of het door mn gsm ontvangen van deze berichten) op onbehoorlijke tijden een fout is welke op kan treden en óók niet altijd te voorkomen is.

Beschouwt u mijn bericht als een opt-out;
Interesse mijnerzijds voor het op de hoogte blijven van uw akties / nieuwtjes is er niet. Ik wens deze dan ook niet te ontvangen.

Graag ontvang ik een bevestiging van het doorvoeren van de opt-out.

Groet,
icon

Beste antwoord door David 2 december 2015, 11:52

Hey Rwell,

Welkom op ons Forum!

De SMS'jes over de extra 4 GB werden inderdaad op een onorthodox tijdstip verstuurd, sorry als we je nachtrust hebben verstoord! Deze berichten zaten gekoppeld aan het toekennen van je nieuwe tegoed en dat zorgde dus voor dit nachtelijke bericht.

Ik heb de promotieberichten voor je uitgeschakeld, dit stond al geactiveerd, maar waarschijnlijk ging er toch iets mis. Mocht het nou onverhoopt nogmaals gebeuren, laat het dan even weten. We gaan dan kijken waar het aan zou kunnen liggen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rwell,

Welkom op ons Forum!

De SMS'jes over de extra 4 GB werden inderdaad op een onorthodox tijdstip verstuurd, sorry als we je nachtrust hebben verstoord! Deze berichten zaten gekoppeld aan het toekennen van je nieuwe tegoed en dat zorgde dus voor dit nachtelijke bericht.

Ik heb de promotieberichten voor je uitgeschakeld, dit stond al geactiveerd, maar waarschijnlijk ging er toch iets mis. Mocht het nou onverhoopt nogmaals gebeuren, laat het dan even weten. We gaan dan kijken waar het aan zou kunnen liggen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag!

Reageer