Beantwoord

Spam van mozzi.com


Sinds 2 dagen ontvang ik spam berichten zodra ik mijn wifi inschakel van onderstaande provider. Dit zijn geen berichten die ik kan bewaren of zo want krijg ze niet in mijn berichtenbox.

Ik zie op dit forum veel berichten over spam via 888 maar volgens mij is het onderstaande niet van hun afkomstig dus vandaar dat ik er toch even melding van maak. Ik vroeg mij af of T-mobile dit kan blokkeren of dat ik dit alleen via sms dienstenfilter kan doen wat ik liever niet doe omdat ik dan ook diensten uitschakel die ik mogelijk wel zou willen.

Mijn vraag aan T-mobile is of berichten van deze specifieke provider kunnen worden geblokkeerd.

wapmozzi.com
app die wordt aangeboden is phonespy
kvk:27308939
mozzi is handelsnaam van SAM media bv pobox 59568, 1040lb amsterdam
Telefoon: 0900-3838380
icon

Beste antwoord door grace7 12 januari 2012, 22:04

@grace7 het is vanuit T-Mobile niet mogelijk om één specifieke dienst te blokkeren. Ik kan je hier helaas niet mee verder helpen.



dank voor je reactie
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
@grace7

het is vanuit T-Mobile niet mogelijk om één specifieke dienst te blokkeren. Ik kan je hier helaas niet mee verder helpen.
Reputatie 2
Sinds 2 dagen ontvang ik spam berichten zodra ik mijn wifi inschakel van onderstaande provider. Dit zijn geen berichten die ik kan bewaren of zo want krijg ze niet in mijn berichtenbox.

Ik zie op dit forum veel berichten over spam via 888 maar volgens mij is het onderstaande niet van hun afkomstig dus vandaar dat ik er toch even melding van maak. Ik vroeg mij af of T-mobile dit kan blokkeren of dat ik dit alleen via sms dienstenfilter kan doen wat ik liever niet doe omdat ik dan ook diensten uitschakel die ik mogelijk wel zou willen.

Mijn vraag aan T-mobile is of berichten van deze specifieke provider kunnen worden geblokkeerd.

wapmozzi.com
app die wordt aangeboden is phonespy
kvk:27308939
mozzi is handelsnaam van SAM media bv pobox 59568, 1040lb amsterdam
Telefoon: 0900-3838380


Neem contact met hun op zou ik ook doen
dank voor je reactie
Reputatie 2
Graag Gedaan
@grace7 het is vanuit T-Mobile niet mogelijk om één specifieke dienst te blokkeren. Ik kan je hier helaas niet mee verder helpen.



dank voor je reactie
dank voor je reactie

Ik heb ook sinds een aantal dagen dat ik een groen plus icoontje krijg bij mijn meldingen. Als ik dat aantik ga ik naar een website waarbij ik vast zit aan een mobiel (mozzi)abonnement van qubble.com. Ik kreeg daarna ook een sms-je van 8558 dat ik ook moest sms-en maar dat heb ik niet gedaan. Als ik stop nr sms naar 8558 dan stopt dat weer. Maar dat kan ik niet want ik heb dat allemaal geblokkeerd!! Ik heb nr 3 jaar geleden ook aan zo'n sms dienst vast gezeten waar ik niet meer vanaf kwam en wat niet gestopt kon worden. Dat is toen bij Tros Radar geweest en toen bleken er enorm veel klanten de dupe te zijn daarvan. Als ik nu stop sms krijg ik een berichtje terug van 1555 dat ik geen gebruik kan maken van deze dienst omdat deze geblokkeerd is met mijn nummer. Dat is ook de bedoeling. Nu is het mij alleen niet duidelijk waarom ik die meldingen steeds krijg. Ik heb daar niet om gevraagd en vind het heel erg vervelend dat ik die krijg.
Ik heb begrepen dat T-Mobile daar niets aan kan doen maar wat kunnen wij als klant daar aan doen? Ik heb nl ook al gezien dat er iemand op het forum van Tros Radar heeft gereageerd die er ook last van heeft en in mijn omgeving zijn er meerdere mensen die dit ook hebben.
Ik heb ook sinds een aantal dagen dat ik een groen plus icoontje krijg bij mijn meldingen. Als ik dat aantik ga ik naar een website waarbij ik vast zit aan een mobiel (mozzi)abonnement van qubble.com. Ik kreeg daarna ook een sms-je van 8558 dat ik ook moest sms-en maar dat heb ik niet gedaan. Als ik stop nr sms naar 8558 dan stopt dat weer. Maar dat kan ik niet want ik heb dat allemaal geblokkeerd!! Ik heb nr 3 jaar geleden ook aan zo'n sms dienst vast gezeten waar ik niet meer vanaf kwam en wat niet gestopt kon worden. Dat is toen bij Tros Radar geweest en toen bleken er enorm veel klanten de dupe te zijn daarvan. Als ik nu stop sms krijg ik een berichtje terug van 1555 dat ik geen gebruik kan maken van deze dienst omdat deze geblokkeerd is met mijn nummer. Dat is ook de bedoeling. Nu is het mij alleen niet duidelijk waarom ik die meldingen steeds krijg. Ik heb daar niet om gevraagd en vind het heel erg vervelend dat ik die krijg.
Ik heb begrepen dat T-Mobile daar niets aan kan doen maar wat kunnen wij als klant daar aan doen? Ik heb nl ook al gezien dat er iemand op het forum van Tros Radar heeft gereageerd die er ook last van heeft en in mijn omgeving zijn er meerdere mensen die dit ook hebben.



Ik wordt er helemaal gestoord van,  Ik ben me nergens van bewust,  en iedere x als ik opwaardeer met € 10,  heb ik 's avonds nog    €0.14   allemaal sms diensten van Mozzi.nl.  3 per dag.   DAAAG   € 10.     Ik heb hun  gisterenavond  een  E-mail gestuurd en kijken wat ze er mee gaan doen.  Vanochtend had ik antwoord,  wat mijn tel. nr was.  Heb die hun gemaild,  nu  maar afwachten wat er gaat gebeuren,   Ik heb me never nooit niet aangemeld.  Ben 53 heb die fun sms-jes niet nodig,   als ik meer weet laat ik dit  weten,  terwijl ik dit schrijf,  krijg ik een sms,  dat ik succesvol ben uitgeschreven.  Pfff   en mijn beltegoed???

Reageer