Beantwoord

Spammers, scammers, +44 nummers

• 29 november 2017
  • 1 reactie
  • 407 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik en denk vele andere worden regelmatig gebeld door +44 nummers. Dit zijn scammers, spammers, etc.. als je ze opzoekt op internet.

Wanneer gaat T-Mobile en eigenlijk alle telecom providers eens collectief hier wat aan doen? Het blokkeren vanuit provider uit van deze nummers als er wereldwijd klachten over zijn.

Maak een gekoppelde lijst van alle nummers die door alle providers worden gebruikt om in hun systemen deze automatisch te blokkeren.

Ik wordt persoonlijk namelijk GEK van die nummers. Heb inmiddels een app die een lijst heeft met nummers die dan niet meer doorkomen, maar veel nummers zijn daarin nog niet bekend.

Voor de duidelijkheid in deze lijst staan inmiddels meer dan 311 nummers.....
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 november 2017, 10:28

Hoi Poudenes,

Wat ontzettend irritant dat je zoveel last hebt van dit soort acties! Ik snap dat je hier helemaal gek van wordt, en het is goed dat je hierin zelf al erg oplettend bent.

Over dit onderwerp hebben wij een algemeen topic, waarin ook wordt uitgelegd dat wij dit niet kunnen blokkeren. Enerzijds komt dit door het wisselen van de telefoonnummers en de verschillende landen en anderzijds, omdat providers dit gewoonweg niet mogen doen. Ik verwijs je nogmaals naar het algemene topic voor meer uitleg hierover!

Omdat over dit onderwerp een algemeen topic is, sluit ik deze.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Poudenes,

Wat ontzettend irritant dat je zoveel last hebt van dit soort acties! Ik snap dat je hier helemaal gek van wordt, en het is goed dat je hierin zelf al erg oplettend bent.

Over dit onderwerp hebben wij een algemeen topic, waarin ook wordt uitgelegd dat wij dit niet kunnen blokkeren. Enerzijds komt dit door het wisselen van de telefoonnummers en de verschillende landen en anderzijds, omdat providers dit gewoonweg niet mogen doen. Ik verwijs je nogmaals naar het algemene topic voor meer uitleg hierover!

Omdat over dit onderwerp een algemeen topic is, sluit ik deze.

Reageer