Beantwoord

Specificatie inkomende gesprekken

• 23 januari 2016
  • 3 reacties
  • 495 Bekeken

Kan ik ook specificaties krijgen van inkomende gesprekken?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 januari 2016, 11:49

Hoi hhs, welkom op het forum.

Ik denk niet dat het mogelijk is om inkomende gesprekken ook te loggen op de factuur, op de factuur komt alleen te staan wat je zelf verbruikt hebt aan tegoeden (en eventuele extra kosten).

De meeste telefoons houden dat soort gegevens trouwens zelf bij, daar zou je wel naar kunnen kijken. Van welke telefoon maak je gebruik?
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi hhs, welkom op het forum.

Ik denk niet dat het mogelijk is om inkomende gesprekken ook te loggen op de factuur, op de factuur komt alleen te staan wat je zelf verbruikt hebt aan tegoeden (en eventuele extra kosten).

De meeste telefoons houden dat soort gegevens trouwens zelf bij, daar zou je wel naar kunnen kijken. Van welke telefoon maak je gebruik?
Beste Kaassaus,

Dank voor je reactie.
Ik gebruik een nogal oud model Nokia en mijn gegevens over inkomende gesprekken gaan niet zover terug als ik zou willen. Ik zoek namelijk een contact van enkele maanden geleden.
Ik ben benieuwd of T-mobile die gegevens ook bewaart.
Reputatie 7
Badge +20
Hi hhs,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat Kaassausje jou al van het juiste antwoord heeft voorzien. Wij kunnen inkomende gesprekken niet loggen op je factuur en dus ook niet bewaren. Alleen nummers die je zelf hebt gebeld kunnen wij doorgeven.

Als ik je ergens anders bij kan helpen, laat het mij dan weten!

Reageer