Beantwoord

Spelletjesabonnement


Gisteren erachter gekomen dat er een spelletjesabonnement is afgelopen. Direct geprobeerd deze stop te zetten via payinfo.nl. Geen bevestiging gekregen of dit gelukt is. Kun je op een of andere manier zien of dit gelukt is en zijn de kosten van €7,50 dan eenmalig?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 mei 2017, 13:52

Hoi meike1234.

Als je je hebt afgemeld via payinfo, zouden ze gestopt moeten zijn. Je kunt eventueel via jouw My T-Mobile een blokkade aanzetten op 'aankopen bij derde partijen', dat kan via deze pagina.

Wanneer je het niet eens bent met de kosten (bijvoorbeeld omdat je het abonnement ongewenst aangesmeerd hebt gekregen), kun je het online meldingsformulier of de papieren versie invullen en opsturen, dan start T-Mobile een onderzoek naar de aanmelding. Indien onterecht, krijg je de gemaakte kosten terug.

Meer informatie en antwoord op veelgestelde vragen over sms-diensten vind je in het algemene SMS-diensten topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Typefoutje: er is een abonnement afgesloten
Hoi meike1234.

Als je je hebt afgemeld via payinfo, zouden ze gestopt moeten zijn. Je kunt eventueel via jouw My T-Mobile een blokkade aanzetten op 'aankopen bij derde partijen', dat kan via deze pagina.

Wanneer je het niet eens bent met de kosten (bijvoorbeeld omdat je het abonnement ongewenst aangesmeerd hebt gekregen), kun je het online meldingsformulier of de papieren versie invullen en opsturen, dan start T-Mobile een onderzoek naar de aanmelding. Indien onterecht, krijg je de gemaakte kosten terug.

Meer informatie en antwoord op veelgestelde vragen over sms-diensten vind je in het algemene SMS-diensten topic.

Reageer