Beantwoord

Spook bedragen op factuur


Ik heb voor 130 euro aan overige kosten op mn rekening, waarvan ik het nummer niet eens ken, de klantenservice gaf aan dat er nooit fouten hiermee gemaakt worden, die hebben schijnbaar nooit van hackers of virussen gehoord, ben je bij Tmobile wel beschermt tegen fraude via je mobiele telefoon, en 2 waarom kan dit niet onderzocht worden?
icon

Beste antwoord door David 28 augustus 2015, 11:34

Hey SamMJM,

Het is inderdaad een behoorlijk opvallende afschrijving die bij jou plaats heeft gevonden (heb je het nummer nu gelijk geblokkeerd?)!

Er is een mogelijkheid om dit te laten onderzoeken en te kijken of je de gemaakte kosten terug kunt krijgen. Alles wat je hierover moet weten kun je vinden op onze pagina over diensten van derde partijen.

Kijk even of het zo lukt en of je nog vragen voor ons hebt! Succes! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi SamMJM,

Ik heb ook ooit zoiets aan de hand gehad.

Op mijn gespecificeerde factuur was duidelijk zichtbaar dat er elke week automatisch 5 euro geincasseerd werd (blijkbaar soort abonnement waar ik me nergens voor heb opgegeven).

Het kan namelijk zijn dat je via je telefoon browsed naar malafide websites, die zonder jouw medeweten iets op jouw telefoon installeren.

controleer jouw gegevens eens op : http://www.payinfo.nl/

Hier kun je eventuele lopende malafide abonnementen stop zetten.
Hoi SamMJM,

Ik heb ook ooit zoiets aan de hand gehad.

Op mijn gespecificeerde factuur was duidelijk zichtbaar dat er elke week automatisch 5 euro geincasseerd werd (blijkbaar soort abonnement waar ik me nergens voor heb opgegeven).

Het kan namelijk zijn dat je via je telefoon browsed naar malafide websites, die zonder jouw medeweten iets op jouw telefoon installeren.

controleer jouw gegevens eens op : http://www.payinfo.nl/

Hier kun je eventuele lopende malafide abonnementen stop zetten.

Oh ok thanks check ik even
Iemand van Tmobile die dit kan oplossen?
Reputatie 6
Badge +13
Beste Sam heb je al bij payinfo gekeken?
En mocht dat het geval zijn en je daar dus kan terug vinden dat je abonnementen heb kijk dan even in dit topic,

https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-deel-3-181844

Verder is dit een klant forum van door en met klanten die elkaar proberen te helpen komen die er niet uit zal met 24/48 uur een moderator het topic oppikken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey SamMJM,

Het is inderdaad een behoorlijk opvallende afschrijving die bij jou plaats heeft gevonden (heb je het nummer nu gelijk geblokkeerd?)!

Er is een mogelijkheid om dit te laten onderzoeken en te kijken of je de gemaakte kosten terug kunt krijgen. Alles wat je hierover moet weten kun je vinden op onze pagina over diensten van derde partijen.

Kijk even of het zo lukt en of je nog vragen voor ons hebt! Succes! 🙂

Reageer