Beantwoord

Spotify

  • 7 mei 2019
  • 1 reactie
  • 924 Bekeken

Ik heb normaal Spotify premium. Maar nu opeens niet meer. Is er weer een storing?
icon

Beste antwoord door TAVL 7 mei 2019, 09:38

Goedemoren @Fk.lilipaly,

Dat is natuurlijk niet fijn. Zeker niet met de beperkingen van het reguliere account. Wellicht is het handiger om deze vraag aan Spotify te stellen in plaats van T-Mobile? Je hebt immers een contract voor Spotify bij Spotify. T-Mobile verkoopt de dienst Spotify niet zelf, zoals ze Deezer verkoopt en kan hierop dus niet ondersteunen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Goedemoren @Fk.lilipaly,

Dat is natuurlijk niet fijn. Zeker niet met de beperkingen van het reguliere account. Wellicht is het handiger om deze vraag aan Spotify te stellen in plaats van T-Mobile? Je hebt immers een contract voor Spotify bij Spotify. T-Mobile verkoopt de dienst Spotify niet zelf, zoals ze Deezer verkoopt en kan hierop dus niet ondersteunen.

Reageer