Beantwoord

Spotify is van m'n normale data af en niet van data vrije muziek.

  • 5 februari 2019
  • 4 reacties
  • 373 Bekeken

Deze maand zag ik dat m'n data opeens al halverwege de maand bijna op was, nu heb ik bij m'n My T mobile gekeken en zag ik dat er vrijwel geen data bij m'n data vrije muziek stond terwijl ik 3.2GB Spotify heb gebruikt.
Hebben andere mensen hier ervaring mee? Is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Folkert 5 februari 2019, 12:04

Er is op dit moment een storing waardoor de data onbedoeld van je bundel af gaat. Wordt aan gewerkt door T-Mobile...
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Nog een aanvulling: de oorzaak ligt bij de muziekdiensten, die hebben iets gewijzigd zonder T-Mobile op de hoogte te stellen, technisch verhaal. Nu de oorzaak is gevonden probeert TM het zo snel mogelijk recht te trekken maar ze zijn daarvoor ook afhankelijk voor de medewerking van de muziekdiensten.
Reputatie 7
Badge +18
Er is op dit moment een storing waardoor de data onbedoeld van je bundel af gaat. Wordt aan gewerkt door T-Mobile...
Reputatie 7
Badge +18
Dankje voor de update! Tot die tijd dan maar zuinig aan doen met m'n data!

Tijdelijk kun je offline luisteren als je een Spotify Premium abonnement hebt.
Dankje voor de update! Tot die tijd dan maar zuinig aan doen met m'n data!

Reageer