Vraag

Spotify werkt niet via 4g

• 2 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 2301 Bekeken

Sinds een paar dagen werkt Spotify niet meer op 4g. Via wifi heb ik geen enkel probleem. Deze maand (28-10) wordt mijn 20gb abonnement met daarin datavrije muziek omgezet naar een unlimmited abonnement. Kan dat er misschien iets mee te maken hebben?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi ReneGlngs,

Wat raar dat Spotify ineens niet meer op 4G werkt. Heb je de instellingen in jouw toestel en in de app zelf ook al eens gecheckt? Staat in de instellingen van jouw telefoon bijvoorbeeld het mobiele datagebruik voor Spotify aan? Heb je binnen de app aangevinkt dat je ook online muziek kunt luisteren?

Ik hoor het graag van je, zodat we aan de hand hiervan verder met je mee kunnen kijken! 🙂
Hoi, instellingen zijn nogmaals gecontroleerd en geen "afwijkingen" gevonden. Andere apps werken gewoon op 4g, alleen Spotify niet. Na verwijderen en opnieuw installeren werkt het direct na installatie wel, totdat ik Spotify afsluit. Daarna heb ik wifi nodig om Spotify te kunnen gebruiken. Ondertussen heb ik Deezer geïnteresseerd en dit werkt zonder problemen op 4g. Aangezien ik vanaf 27 oktober 3 maanden Deezer voor 1,75 euro kan uitproberen ga ik dat doen.
Reputatie 7
Badge +19
Hmm, blijft toch erg apart!

Mocht je in de toekomst weer Spotify gaan gebruiken en het werkt nog steeds niet naar behoren, trek dan vooral aan de bel. We kunnen dan weer met je meekijken en het samen met jou oplossen. :)

Voor nu wens ik je veel plezier met Deezer!

Reageer