Beantwoord

Staatslot niet ontvangen na verzilveren

  • 9 juni 2017
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb 2x de punten voor een 1/5 staatslot verzilverd en begreep dat ik voor de eerst volgende trekking mijn loten thuis kreeg per post of per email
Morgen is het 10 juny en ik heb geen idee met welke loten ik mee speel, niet leuk
Wel gelukt want mijn saldo is gezakt, graag uitleg
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 juni 2017, 18:04

Hoi Elly Meijer, welkom op het klantenforum.

Heb je de voucher/code van T-Mobile niet ontvangen om de loten mee aan te kunnen vragen? Of heb je juist de loten niet ontvangen, na het gebruiken van de T-Mobile voucher/code?

Als het tweede het geval is, zal je even contact op moeten nemen met de staatsloterij.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Elly Meijer, welkom op het klantenforum.

Heb je de voucher/code van T-Mobile niet ontvangen om de loten mee aan te kunnen vragen? Of heb je juist de loten niet ontvangen, na het gebruiken van de T-Mobile voucher/code?

Als het tweede het geval is, zal je even contact op moeten nemen met de staatsloterij.
Zal de Staatsloterij vragen, dank u

Reageer