Beantwoord

Status T-Mobile Extra bestelling

  • 15 juni 2020
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 2

Hallo, 

Ik heb vorige week oordopjes besteld met mijn extra punten. De Bestellingstatus in de t-mobile app staat op ‘afgehandeld’ maar verder hoor of zie ik nergens iets van bevestiging of iets dergelijks. Is dat normaal? 
 

icon

Beste antwoord door Hajar 16 juni 2020, 11:12

Hi @MarijeB 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling goed is gelukt. Je hebt alleen dit e-mailadres opgegeven no-reply@t-mobile.nl waardoor je dus geen e-mail hebt ontvangen met de voucher. Kun je mij een privébericht sturen met het juiste e-mailadres? Dan kan ik die opnieuw verzenden. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarijeB 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling goed is gelukt. Je hebt alleen dit e-mailadres opgegeven no-reply@t-mobile.nl waardoor je dus geen e-mail hebt ontvangen met de voucher. Kun je mij een privébericht sturen met het juiste e-mailadres? Dan kan ik die opnieuw verzenden. 

Reputatie 2

Oke

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarijeB 

Ik heb de voucher gestuurd naar het e-mailadres dat je mij hebt gegeven. Controleer ook je spambox. Laat je even weten of je de voucher hebt ontvangen? 

Reageer