Beantwoord

Stopzetten SMS diensten als 7111-Telefuture-150

  • 3 april 2017
  • 3 reacties
  • 2007 Bekeken

Sinds Augustus 2016 t/m Maart 2017 is door Telefuture € 95,30 in rekening gebracht op mijn maandfacturen.
Een SMS-dienst die mij onbekend is.
Nou zie ik dat het klachten regent over dit bedrijf.
Hoe kan het dat T-mobile deze praktijk gewoon doorgang laat vinden?
Is er ook een mogelijkheid om dit bedrag terug te vorderen?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 april 2017, 15:44

Hi Hogey,

Ik ga mijn best doen om je hier meer duidelijkheid in te geven!

Onze Klantexpert IamPuk heeft al gereageerd op jouw vraag zie ik, waarvoor mijn dank. Je moet inderdaad STOP smsen naar 7111 om de dienst af te melden. Daarnaast kan je via My T-Mobile de "Aankopen bij derde partijen" meteen blokkeren, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Ik kan in het systeem terugzien dat je de blokkade al hebt ingesteld, wat heel verstandig van je is! Wij zetten de mogelijkheid van SMS diensten nooit standaard uit, omdat deze dienst wordt geleverd door bedrijven die reageren op bepaalde klantbehoefte, zoals stemmen tijdens TV-programma's. T-Mobile probeert natuurlijk wel altijd klanten hiervoor te waarschuwen en te informeren. Vandaar dat wij hierover op het forum veel aandacht aan besteden. Op dit forumtopic kan je terecht voor meer achtergrondinformatie en tips wat wij klanten geven.

Het is heel begrijpelijk dat je het geld graag terug zou krijgen. Wij als T-Mobile willen er ook alles aandoen om je daarin te helpen. Als je dit speciaal meldingsformulier invult dan starten wij meteen een onderzoek in naar de kosten die je hebt gemaakt en de SMS dienst die dat heeft veroorzaakt. Als de melding die je hebt gemaakt terecht is dan krijg je ook je geld terug. Wij vinden het ook niet leuk dat het onze klanten geld kost, dus wij steken ook veel energie in het onderzoek en nemen elke melding serieus. Er zal dan binnen 30 werkdagen contact met je worden opgenomen met het resultaat van het onderzoek. Ik hoop dat ik je wat meer duidelijkheid heb kunnen geven over dit onderwerp.

Mocht je nog andere vragen hebben of als ik iets anders voor je kan doen, laat het mij dan even weten. Ik help je graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Stuur in ieder geval eerst een sms met de tekst STOP naar 7111 om de dienst af te melden. Daarna de blokkade diensten derde partijen aanzetten via My T-Mobile als je dit nog niet gedaan hebt.
In dit topic staat meer uitleg en hoe je geld terug kan vragen.
Reputatie 4
Hi Hogey,

Ik ga mijn best doen om je hier meer duidelijkheid in te geven!

Onze Klantexpert IamPuk heeft al gereageerd op jouw vraag zie ik, waarvoor mijn dank. Je moet inderdaad STOP smsen naar 7111 om de dienst af te melden. Daarnaast kan je via My T-Mobile de "Aankopen bij derde partijen" meteen blokkeren, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Ik kan in het systeem terugzien dat je de blokkade al hebt ingesteld, wat heel verstandig van je is! Wij zetten de mogelijkheid van SMS diensten nooit standaard uit, omdat deze dienst wordt geleverd door bedrijven die reageren op bepaalde klantbehoefte, zoals stemmen tijdens TV-programma's. T-Mobile probeert natuurlijk wel altijd klanten hiervoor te waarschuwen en te informeren. Vandaar dat wij hierover op het forum veel aandacht aan besteden. Op dit forumtopic kan je terecht voor meer achtergrondinformatie en tips wat wij klanten geven.

Het is heel begrijpelijk dat je het geld graag terug zou krijgen. Wij als T-Mobile willen er ook alles aandoen om je daarin te helpen. Als je dit speciaal meldingsformulier invult dan starten wij meteen een onderzoek in naar de kosten die je hebt gemaakt en de SMS dienst die dat heeft veroorzaakt. Als de melding die je hebt gemaakt terecht is dan krijg je ook je geld terug. Wij vinden het ook niet leuk dat het onze klanten geld kost, dus wij steken ook veel energie in het onderzoek en nemen elke melding serieus. Er zal dan binnen 30 werkdagen contact met je worden opgenomen met het resultaat van het onderzoek. Ik hoop dat ik je wat meer duidelijkheid heb kunnen geven over dit onderwerp.

Mocht je nog andere vragen hebben of als ik iets anders voor je kan doen, laat het mij dan even weten. Ik help je graag verder!
dit had ik nu dus ook en vraag me dus af wie die partij is ??
en vooral waarom sturen ze mij iets terwijl ik nooit sms berichten gebruik

Reageer