Beantwoord

T-Mobile Extra

  • 19 april 2019
  • 2 reacties
  • 683 Bekeken

hok hoi. ik kan geen tmobile extra activeren. ik krijg een melding van je abonnement loopt via je werkgever of zo.
klopt helemaal niet.
groetjes
Mo
icon

Beste antwoord door CrisTien 19 april 2019, 14:59

Hallo @Moootje Heb je toevallig een abonnement afgesloten na 28 januari? Dan geldt Extra niet meer!

T-Mobile Extra staat los van je abonnement. Daarom moet je je ook eerst aanmelden voor het programma. Daarna start je gratis en automatisch met het sparen van punten, behalve als T-Mobile Extra geen onderdeel is van jouw abonnement, zoals bij de nieuwe abonnementen na 28 januari 2018. Voor PrePaid-klanten bieden we PrePaid Surprise.


Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Moootje Heb je toevallig een abonnement afgesloten na 28 januari? Dan geldt Extra niet meer!

T-Mobile Extra staat los van je abonnement. Daarom moet je je ook eerst aanmelden voor het programma. Daarna start je gratis en automatisch met het sparen van punten, behalve als T-Mobile Extra geen onderdeel is van jouw abonnement, zoals bij de nieuwe abonnementen na 28 januari 2018. Voor PrePaid-klanten bieden we PrePaid Surprise.


Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.
Reputatie 7
Badge +18
T-Mobile Extra was sowieso alleen voor particuliere klanten.

Reageer