Beantwoord

T-Mobile extra bestelling retour sturen

• 21 januari 2017
  • 22 reacties
  • 870 Bekeken

Reputatie 2
Heb een cadeau besteld,ontvangen en teruggestuurd omdat ik het wilde ruilen nu lijkt het erop dat pakket op een ander adres is bezorgd.had antwoordnummer 6068 5902 VB Venlo klopt dit?
Met vriendelijke groet Willem
icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2017, 13:22

Hi rewinG en Willem,

We hebben contact opgenomen met de leverancier en het blijkt dat jullie het pakket naar het juiste adres hebben verzonden. Bij ons staat het oude adres nog in het systeem vandaar de verwarring. Het antwoordnummer 6068 5902 VB Venlo klopt dus helemaal. Je punten worden teruggeboekt zodra je bestelling is ontvangen door de leverancier.

@Willem; Gefeliciteerd met je zus! Hopelijk ontvang je het pakket op tijd. Als je wilt kan ik jouw punten ook terugboeken en dan kun je opnieuw een bestelling doen. Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt! 🙂
Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +20
HI Willem,

I love holidays too! In fact I need one right now! :P

Het adres waarnaar je jouw bestelling terug moest sturen is T-Mobile Antwoordnummer 404 4560 WC HULST. Hoe kom je aan bovenstaand antwoordnummer en adres? Ik heb dit even voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij zullen dit verder oppakken.
Reputatie 2
Beste Hajar,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het overgenomen van de brief die ik gekregen heb de retourbrief daar stond dit adres in.het is zo jammer namelijk a.s vrijdag wordt ik 50 jaar en mijn tweelingzus ook nu dacht ik zou mooi zijn voor mijn tweelingzus een rituals pakket te schenken maar helaas kreeg ik zet voor mannen daarom wilde ik het omruilen. Wat kan ik nu doen? Groet Willem
Beste Hajar,

Ik heb ook een bestelling teruggestuurd naar Venlo. Dat heb ik in het weekend gedaan en ik zag dat mijn puntensaldo nog steeds hetzelfde is. Ook ik heb gebruik gemaakt van het adres wat ook in de brief stond.
Wat nu?
Reputatie 2
RewinG
Vervelend voor jou, ben wel blij dat je ook hebt teruggestuurd naar adres in Venlo,ben neurotisch controleer wel 10x de adres in brief er is iets fout,heb wel vertouwen in T-Moblie komt vast wel goed hoop alleen dat ik mijn omruilen vrijdag heb.groet Willem
Beste Willem,

Ik heb vanmorgen contact gehad met T-mobile en het blijkt dat het adres wel klopt!
Het is namelijk van een van de leveranciers van T-mobile.

Het kan even duren, maar het moet goed komen, is mij verzekerd en als ik na een week nog niets heb gehoord neem ik, zoals afgesproken, even opnieuw contact met ze op.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Fijne dag, rewinG
Reputatie 7
Badge +20
Hi rewinG en Willem,

We hebben contact opgenomen met de leverancier en het blijkt dat jullie het pakket naar het juiste adres hebben verzonden. Bij ons staat het oude adres nog in het systeem vandaar de verwarring. Het antwoordnummer 6068 5902 VB Venlo klopt dus helemaal. Je punten worden teruggeboekt zodra je bestelling is ontvangen door de leverancier.

@Willem; Gefeliciteerd met je zus! Hopelijk ontvang je het pakket op tijd. Als je wilt kan ik jouw punten ook terugboeken en dan kun je opnieuw een bestelling doen. Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt! 🙂
Reputatie 2
Hoi Hajar,
Hopelijk heb ik het goede pakket vrijdag anders zou ik de punten ook graag terug willen. Groet Willem
Hoi Hajar,

Bedankt voor het uitzoeken en ik hou het even in de gaten!

Groeten rewinG
Reputatie 7
Badge +20
@Willem: ik hoop het ook! :)

@rewinG: Graag gedaan1 🙂
Reputatie 2
Hajar,super dat je reageert op ons mail weet zeker dat het niet goed komt,heb verzendbewijs stond track en tracé op het is op een heel andere postcode afgeleverd namelijk 5928 LA columbusweg 35 in Venlo dat is een technisch distributie center..geloof dit wordt niks.
Hoi loveholidays,

Een antwoordnummer wordt gebruikt zodat je gratis kan terug sturen.

PostNL verzameld dat altijd in het postkantoor van de betreffende plaats en zorgt ervoor dat het op dezelfde dag als dat is binnengekomen bij het bedrijf (leverancier of distributeur) wordt afgeleverd.

Ik weet niet wat je had besteld, maar weet wel dat als je het adres hebt gebruikt wat in de brief stond voor retour sturen, je een reactie/bevestiging krijgt van de leverancier zodra deze is ontvangen en in behandeling is genomen.

Check de track & trace status maar met een 24-48 uur.. 🙂
Reputatie 2
Hoi Hajar,wat een verrassing een cadeaubon rituals voor mijn zus
Reputatie 2
Maakt veel goed super attent. Bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willem,

Graag gedaan! Ik hoop dat je zus een fijne verjaardag heeft gehad! 🙂 Heb je inmiddels al wat gehoord over je omruiling?
Reputatie 2
Hi Anjar,Heb helaas helemaal niets gehoord is 12 weken geleden dat ik het teruggestuurd heb.heb een verzendbewijs.
Reputatie 2
Sorry bedoel 2 weken.
Reputatie 2
Trouwens mijn zus en ik zelf hebben een fijn verjaardag gehad alletwee 50 jaar geworden
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willem,

Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag! 🙂 Goed om te horen dat je een fijne verjaardag hebt gehad! In het systeem zie ik jouw omruiling nog niet terug en dus heb ik dit even doorgezet naar de leverancier, Zij zullen binnen 5 werkdagen contact met jou opnemen en jou van meer informatie voorzien. Mocht je liever jouw punten terug willen en opnieuw een bestelling doen, laat het mij dan weten. 🙂
Reputatie 2
Hoi Hajar,dank je wel!sowieso heb ik straks liever de punten terug heb een alternatief aan mijn zus gegeven en dat is goed zo en heb zelf niets aan een rituals pakket. Vervelend dat het zo gelopen is maar super fijn dat je het adequaat oppakt,hihi heb je goed laat scoren bij SMS t-mobile vragen. Groet Willem
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willem,

Ik heb je punten teruggeboekt! Haha dankjewel voor je beoordeling! :8 Ik help je graag!
Reputatie 2
Lieve Hajar,het ging sowieso niet zo lekker met me geestelijk,en had dat gedoe ook nog met pakket ,ikzelf heb bij het klachtenmanagement van Ziggo gezeten.het gaat niet om punten die ik terug krijg,maar verbaasd me op het handelen echt een dikke pluim!zou jou die punten wel schenken dat je een cadeautje uit kan zoeken,Was iedereen maar een Hajar in een contactcenter.
Groet Willem
Reputatie 7
Badge +20
Wat een lief bericht Willem! Jouw compliment is al een cadeautje! 😳 Hopelijk gaat het nu wel beter met je. Weet dat je op het forum altijd terecht kan voor al je vragen. Mijn collega's en ik staan altijd voor je klaar!

Reageer