Beantwoord

T Mobile Extra (bug in software)

  • 28 april 2021
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 2

Zojuist wilde ik een Zalando bon bestellen. Ik wilde de bestelling in eerste instantie niet dus ik drukte op annuleren. En wat schetste mijn verbazing? Punten waren al afgeschreven. Das mooi verdienen zo! Een bug in de software dus.

Iemand enig idee waar de punten zijn gebleven? Lotte is ook niet echt duidelijk...

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 april 2021, 14:52

Hallo @Majo85 

Ik denk dat het even wachten is en dan worden de punten weer netjes bijgeschreven.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Majo85 

Ik denk dat het even wachten is en dan worden de punten weer netjes bijgeschreven.

Reputatie 2

Hier ook en nu is de optie die ik wilde al uitverkocht. Niet zo netjes. 

Reputatie 2

Balen @tjika hopelijk vind je nog wel iets anders

@Waqqas Laten we het hopen. Hoe dan ook is er sprake van een bug en daar mag best wel wat aan gedaan worden. Annuleren = niet bevestigen in mijn optiek. Dat er meteen wordt afgeschreven zonder op bevestigen te drukken is natuurlijk fout. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Majo85 @tjika 

Ik begrijp de verwarring zeer zeker, excuses daarvoor! Maar geen zorgen de punten worden sowieso teruggeboekt en ik verwacht dat die morgen weer zichtbaar zullen zijn. Ik hoop dat jullie alsnog iets vinden wat jullie leuk vinden. 

Reageer