Beantwoord

T-Mobile extra punten

• 20 maart 2020
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Goedendag,

Ik heb gisteren met t mobile extra punten ebooks van Bookchoice gekocht. Normaal krijg je dan een mail. Die heb ik niet gehad. Bookchoice weet van niks en t mobile  is op geen enkele wijze te bereiken. Opnieuw punten gebruiken kan niet omdat dit maar 1 keer kan..…

Wat nu?????

icon

Beste antwoord door Hajar 20 maart 2020, 14:45

Hi @Niekie321 

Wij zijn zeker bereikbaar op de Community en onze social kanalen dus je kan altijd je vraag stellen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling goed is gelukt. Heb je je spambox wel gecontroleerd? Vaak komt een voucher daar terecht. Ik heb voor deze zekerheid de voucher opnieuw verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kun je laten weten of je het nu wel hebt ontvangen? Controleer voor de zekerheid ook je spambox.

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Niekie321 

Wij zijn zeker bereikbaar op de Community en onze social kanalen dus je kan altijd je vraag stellen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bestelling goed is gelukt. Heb je je spambox wel gecontroleerd? Vaak komt een voucher daar terecht. Ik heb voor deze zekerheid de voucher opnieuw verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kun je laten weten of je het nu wel hebt ontvangen? Controleer voor de zekerheid ook je spambox.

Ik hoor graag van je!

Dag Hajar,

Bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb echter nog steeds geen mail, ook niet bij de spam. Ik heb 2 adressen:

[E-mailadressen verwijderd door moderator.]

Weet niet welke bij jullie bekend is?

Met vriendelijke groet,

Monique

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Monique,

Ik heb de e-mailadressen even verwijderd uit jouw bericht, je weet namelijk nooit wie er mee leest.. Bij ons is op jouw account het Gmail-adres bekend, dus daar zijn de e-mails naartoe gestuurd. Controleer daar dus even goed jouw spam. Mocht je nog niets hebben ontvangen loop dan even dit topic door en pas je instellingen aan. Je kunt daar dan ook een bericht achterlaten. 

Aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot.