Beantwoord

T-Mobile extra punten

  • 15 januari 2021
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Goedemiddag,

 

graag zou ik willen weten waar en hoe ik mijn gespaarde t mobile extra punten kan verzilveren.

Ik heb nu inmiddels op verscheidene manieren geprobeerd om op juiste pagina te komen. Dan verschijnt er echter elke keer de melding: oeps er is iets verkeerd gegaan.

 

ook via chat lukt het niet om catalogus te openen.

 

ik zou graag mijn gespaarde punten nog voor 1 juni 2021 willen verzilveren.


Met vriendelijke groet,

 

Simone 

icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2021, 15:09

Hi @Svvhaaren 

Wij ervaren momenteel technische problemen met de T-Mobile Extra pagina waardoor je nu niet bij je punten kan. Onze specialisten zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak! Zodra het is opgelost dan kun je jouw punten gebruiken. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Svvhaaren 

Wij ervaren momenteel technische problemen met de T-Mobile Extra pagina waardoor je nu niet bij je punten kan. Onze specialisten zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak! Zodra het is opgelost dan kun je jouw punten gebruiken. 

Hi, ik wissel in februari van provider. ik weet dat ik nog wat punten heb, abonnement in 2017 afgesloten en nooit verlengd. Enig idee wanneer dit opgelost is? En stel dat dit nog niet opgelost is voor mijn overstap? 

Reputatie 7
Badge +20

@Kariu_dt 

Ik heb geen indicatie van wanneer het opgelost is, maar laten we hopen dat het in ieder geval spoedig opgelost is! 

Reageer