Beantwoord

T-Mobile extra punten inwisselen

  • 28 januari 2021
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Hi,

Ik kan mijn punten niet inwisselen terwijl ik volgens de mail dat nog kan tot deze zomer.

Hoe kan ik alsnog mijn punten inwisselen?

Groetjes Michelle

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 12:25

Hi @Michelle23 

We ervaren momenteel nog problemen met T-Mobile Extra waardoor het niet mogelijk is om een bestelling te plaatsen. Onze specialisten zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Michelle23,

Zou je kunnen aangeven wat er niet lukt bij het inwisselen? Ik heb even gekeken en zie wel dat jouw T-Mobile Extra saldo goed staat en dat de catalogus beschikbaar is. Sommige vouchers kun je wel maar een maximaal aantal keer bestellen, is dat misschien bij jou ook het geval? 

Ik ben benieuwd om welk product het gaat en welke foutmelding je krijgt, want hopelijk kunnen we daarmee aan de slag gaan, zodat jij alsnog jouw punten in kunt wisselen. We zien je reactie dan ook graag snel tegemoet! :thumbsup:

 

Hi David,

Ik probeerde de Bol cadeau kaart te bestellen en die kan inderdaad maar 1x. 
Ik heb het ook bij de ebooks geprobeerd en dan krijg ik ook dezelfde melding die ik bij zal voegen.

Vervolgens als ik het nog een keer probeer staat er dat het maar een enkele keer beschikbaar is maar er veranderd verder niets.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Michelle23 

We ervaren momenteel nog problemen met T-Mobile Extra waardoor het niet mogelijk is om een bestelling te plaatsen. Onze specialisten zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak!

Reageer