Beantwoord

T-Mobile Extra punten kwijt bij overstap naar zakelijk

  • 19 december 2017
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Goede avond ik ben een nieuw abonnement aangegaan van Prive naar zakelijk en al jaren klant bij jullie en ben nu al mijn punten kwijt!!! Zie ze graag weer terug.
Groet Pascalle Thuss
icon

Beste antwoord door Johrick 20 december 2017, 10:19

Hi Hattenthuss,

Oeii, al je punten weg. Erg jammer! Helaas kan je de gespaarde punten niet meer terug krijgen. Dit komt omdat je een ander abonnement hebt afgesloten (zakelijk)

Hier kan je nog eens terug lezen wat de geldigheid is van de punten.

Het spijt me, ik hoop dat je veel plezier gaat hebben van je nieuwe abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hi Hattenthuss,

Oeii, al je punten weg. Erg jammer! Helaas kan je de gespaarde punten niet meer terug krijgen. Dit komt omdat je een ander abonnement hebt afgesloten (zakelijk)

Hier kan je nog eens terug lezen wat de geldigheid is van de punten.

Het spijt me, ik hoop dat je veel plezier gaat hebben van je nieuwe abonnement!

Reageer