Vraag

T-Mobile extra punten niet te vinden

  • 12 mei 2020
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 2

Kon altijd mijn punten zien en bestellen maar krijg nu melding dat het op slot zit. Hoe kan dat en wat moet ik doen, ben ingelogd.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @steinie 

T-mobile is gestopt met T-mobile extra sinds 28 januari 2018 en indien je een abonnement hebt verlengd na deze datum dan spaar je vanaf de datum van verlenging geen punten meer. Je krijgt nog 4 maanden de tijd om je punten in te wisselen. Lees er hier meer over :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen

Reputatie 7
Badge +20

Beste @steinie 

Hoe kan ik mijn T-Mobile Extra punten inwisselen?

Je kunt je T-Mobile Extra spaarpunten inwisselen via de online catalogus op My T-Mobile of in de T-Mobile Shop.

Goed om te weten

  • Je kunt je T-Mobile Extra punten niet gebruiken om een betalingsachterstand te voldoen.
  • Heb je niet genoeg punten? Bij sommige artikelen kun je een gedeelte bijbetalen. We bieden je de opties 25%, 50% of 75% bijbetalen. Dit verschilt per artikel. Het extra bedrag wordt daarna gewoon verrekend op je maandelijkse factuur.
  • Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Of verleng je je abonnement of stap je tussentijds over? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.


Als het je niet lukt om een bestelling te plaatsen, dan accepteert je browser mogelijk geen cookies van derden. Je kunt dit oplossen door je instellingen aan te passen, of een andere browser te gebruiken. Lees meer over T-Mobile Extra

Reageer