Beantwoord

T-Mobile Extra punten verdwenen

  • 14 januari 2021
  • 9 reacties
  • 265 Bekeken

Goede dag, 

Ik zou graag willen weten waar mijn T-mobile punten zijn gebleven!

Mijn oude flex abonnement loopt al vanaf 2009 en is nooit verlengd.

Ik had een mail ontvangen dat ik mijn punten tot juni 2021 kon inleveren! 

icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2021, 11:43

Hi @*Rachel* 

Wij ervaren momenteel technische problemen met de T-Mobile Extra pagina waardoor je nu niet bij je punten kan. Onze specialisten zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @*Rachel* 

Wij ervaren momenteel technische problemen met de T-Mobile Extra pagina waardoor je nu niet bij je punten kan. Onze specialisten zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak!

Ok fijn 3412 punten... ik dus een huis en tuin tegoedbon van 805 besteld.  Punten zijn er afgehaald dus ik zie 2607 punten over maar nergens mijn tegoedbon te bekennen en op bestelstatus ook niks te zien. Wat is dit voor onzin? Wil graag mijn tegoedbon en anders mijn punten terug! 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @*Rachel* 

Ik zie dat je inmiddels je punten terug hebt. Als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je dat je weer 3412 punten hebt. Mocht je de volgende keer een bestelling doen, controleer dan ook je spambox. Vaak komt je voucher daar terecht. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten! 

Goedenavond,

Tijdens het proces van T-Mobile extra punten inwisselen heb ik per abuis de terugknop gedrukt, waardoor ik het bestelproces niet heb af kunnen maken. Echter zijn mijn punten wel verdwenen. Het ging om een Klus Cadeau kaart van 805 punten. Hoe kan ik mijn punten terugkrijgen zodat ik alsnog het bestelproces kan afmaken? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DavCor,

Goed dat je het hier even laat weten! Ik heb jouw order er gelijk bij gepakt en zie dat deze wel in goede orde is verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je jouw mailbox eens checken en eventueel ook je spamfilter? 

Mocht je de voucher nog niet hebben ontvangen dan kunnen we deze opnieuw versturen, dus dan horen we het graag van je!

@David Bedankt voor het uitzoeken. Ik heb inderdaad mijn voucher ontvangen! 

Ik krijg steeds fout melding als ik naar de catalogus van t mobile extra probeer te gaan.

En ik kan ook mijn punten nergens meer vinden

Hoe zit dat?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lisahumme 

Als je je abonnement hebt verlengd na 28 januari 2018 dan kun je je gespaarde T-Mobile Extra punten nog 4 maanden inwisselen na de start van je nieuwe ingangsdatum. Jouw verlenging is op 16-11-2019 verlengd en vanaf toen had je 4 maanden de tijd om je punten op te maken. Op 16 maart 2020 zijn de punten komen te vervallen en dus zie je ze ook niet meer terug in My T-Mobile. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Dankuwel voor reactie, jammer dat ik nooit bericht heb gehad van t-mobile.

Hopelijk gaat de communicatie straks bij KPN beter.

Reageer