Beantwoord

T-Mobile Extra stopt

  • 28 januari 2018
  • 62 reacties
  • 27648 Bekeken


Toon eerste reactie

62 reacties

Hoi @Erenoglu,

Ik zie dat je al enig contact hebt gehad met Hajar. Zij is op dit moment op vakantie dus ik kan niet haar navraag checken. Ik heb zelf even gekeken. Je abonnement is inderdaad 'ouder' dan de datum waarop we zijn begonnen met het uitfaseren van T-Mobile Extra. Wel zie ik dat je ook al enige tijd voordeel geniet vanuit Klantvoordeel. Ook dat is in principe enkel voor abonnementen die sindsdien zijn afgesloten. Omdat we ook oudere abonnementen de mogelijkheid wilden bieden om gebruik te maken van Klantvoordeel kon/kan een ouder abonnement overstappen naar het nieuwere prijsplan om zodoende ook gebruik te kunnen maken van Klantvoordeel. Ik zie dat er op 29/08 contact is geweest en het prijsplan is gewijzigd. Zo'n wijziging kan ook zelf via My T-Mobile, daarmee is er wel sprake van nieuwe voorwaarden, waaronder dus het komen te vervallen van T-Mobile Extra. Na de wijziging (of verlenging) kun je nog vier maanden de punten besteden. Hoewel in jouw geval er dus niet direct sprake is van een verlenging, is met het wijzigen van het prijsplan wel hetzelfde gevolg inwerking getreden. Ik zal Hajar inlichten dat ze haar navraag kan stoppen omdat dit zeer vermoedelijk de oorzaak is.

Ik zie namelijk ook op de factuur van 27/09/2018 een switch van voordeel uit T-Mobile Samen naar voordeel uit Klantvoordeel. Een abonnement kan niet gelijktijdig voordeel genieten uit deze twee voordeelprogramma's. Dat verklaart dus samen met hetgeen ik in het systeem zie waarom je T-Mobile Extra account is komen te vervallen. Als je aanvullende vragen hebt laat het vooral weten.

@Nic1973

Hey, we zouden je natuurlijk graag blijven verwelkomen. Als je huidige toestel nog prima werkt, dan kun je er ook voor kiezen om wederom te verlengen met een Sim Only. Je kunt dan op ieder moment gebruikmaken van toestelflexibiliteit, waarbij je je contract als het ware kunt openbreken voor een abonnement met toestel. Ik ben er overigens van overtuigd dat we een toestel hebben die aan je wensen voldoet. Je kunt altijd even bellen met 0800-8104 om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt je wensen gewoon aangeven bij de verkoopadviseur.

Als je je abonnement na 28/01/2018 hebt verlengd dan kon je sindsdien inderdaad niet meer sparen voor T-Mobile Extra. Uiteraard hebben we nooit als doel gehad om dat ongemerkt te laten geschieden, vandaar dat we er bijvoorbeeld ook aandacht hebben besteed in een topic hierover. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Jeetje zeg wat een verhaal hajar heeft niets meer te zeggen kom jij weer met smoesjes smoesjes en nog nog eens smoesjes de ene smoesje na de andere als de t-mobile samen stopt moesten we natuurlijk over op de klanten voordeel. Maar ik hoef niks meer te zeggen want ik zie dat het niet helpt jullie hebben je klanten gewoon dubbel genaaid geen enkele mail geen enkele sms die ik heb ontvangen over mijn punten die ik al jaren heb gespaard blij dat ik niet heb verlengd ik stop ermee einde verhaal voor mij en ik hoop dat de meeste mensen dit ook gaan volgen die dat heeft meegemaakt wat een amateuristische actie van t-mobile
Reputatie 4
Badge +4
Hoi @Erenoglu,

Ik zie dat je al enig contact hebt gehad met Hajar. Zij is op dit moment op vakantie dus ik kan niet haar navraag checken. Ik heb zelf even gekeken. Je abonnement is inderdaad 'ouder' dan de datum waarop we zijn begonnen met het uitfaseren van T-Mobile Extra. Wel zie ik dat je ook al enige tijd voordeel geniet vanuit Klantvoordeel. Ook dat is in principe enkel voor abonnementen die sindsdien zijn afgesloten. Omdat we ook oudere abonnementen de mogelijkheid wilden bieden om gebruik te maken van Klantvoordeel kon/kan een ouder abonnement overstappen naar het nieuwere prijsplan om zodoende ook gebruik te kunnen maken van Klantvoordeel. Ik zie dat er op 29/08 contact is geweest en het prijsplan is gewijzigd. Zo'n wijziging kan ook zelf via My T-Mobile, daarmee is er wel sprake van nieuwe voorwaarden, waaronder dus het komen te vervallen van T-Mobile Extra. Na de wijziging (of verlenging) kun je nog vier maanden de punten besteden. Hoewel in jouw geval er dus niet direct sprake is van een verlenging, is met het wijzigen van het prijsplan wel hetzelfde gevolg inwerking getreden. Ik zal Hajar inlichten dat ze haar navraag kan stoppen omdat dit zeer vermoedelijk de oorzaak is.

Ik zie namelijk ook op de factuur van 27/09/2018 een switch van voordeel uit T-Mobile Samen naar voordeel uit Klantvoordeel. Een abonnement kan niet gelijktijdig voordeel genieten uit deze twee voordeelprogramma's. Dat verklaart dus samen met hetgeen ik in het systeem zie waarom je T-Mobile Extra account is komen te vervallen. Als je aanvullende vragen hebt laat het vooral weten.

@Nic1973

Hey, we zouden je natuurlijk graag blijven verwelkomen. Als je huidige toestel nog prima werkt, dan kun je er ook voor kiezen om wederom te verlengen met een Sim Only. Je kunt dan op ieder moment gebruikmaken van toestelflexibiliteit, waarbij je je contract als het ware kunt openbreken voor een abonnement met toestel. Ik ben er overigens van overtuigd dat we een toestel hebben die aan je wensen voldoet. Je kunt altijd even bellen met 0800-8104 om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt je wensen gewoon aangeven bij de verkoopadviseur.

Als je je abonnement na 28/01/2018 hebt verlengd dan kon je sindsdien inderdaad niet meer sparen voor T-Mobile Extra. Uiteraard hebben we nooit als doel gehad om dat ongemerkt te laten geschieden, vandaar dat we er bijvoorbeeld ook aandacht hebben besteed in een topic hierover. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Hi @Erenoglu

Ik heb nogmaals om een update te vragen over hoe het precies zit, want je hebt inderdaad niet verlengd. Ik ga na het weekend kijken of ik al een reactie heb. Ik kom hierop terug!

Goedendag @Hajar
Tof dat je even reageerd ,maar serieus is nu al 18 dagen geleden weer en nog geen terugkoppeling gehad. Graag hoor ik van je of je even kunt navragen hoe het momenteel zit..
Mvg
Adem
Ik heb ook nooit wat gehoord.
14-11-2017 "scoort nu je cadeaus, de shop is weer open"
28-9-2018 welkom bij je nieuwe abonnement, activeer je klantvoordeel op my T-Mobile bladiebla

Ik sta op het punt om te verlengen (of niet) maar omdat ik het laatste jaar sim only heb gehad is een nieuwe telefoon nogal een aderlating.
Buiten nog het feit dat ze niet alleen duurder, maar ook steeds groter en kwetsbaarder worden, niet meer waterdicht, jackplug weg, etc.

Ik heb ze niet vaak gebruikt maar bleef bij T-Mobile deels ook vanwege deze voordeeltjes.
Mijn vriend wil persé XS4ALL vanwege die stomme mail en opslag die anders €15 per maand kost dus overstappen op T-Mobile thuis kan ook niet/ is geen groot voordeel.

Ik vind het echt super slecht dat ik er nu ineens achter kom dat mijn punten dus gewoon weg zijn en het systeem is gestopt.
Het maakt voor mij de reden om bij T-Mobile te blijven een stuk kleiner.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Erenoglu

Ik heb nogmaals om een update te vragen over hoe het precies zit, want je hebt inderdaad niet verlengd. Ik ga na het weekend kijken of ik al een reactie heb. Ik kom hierop terug!
Hoi Timduncan,

Voor jou heb ik direct een case aangemaakt en deze doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Ik zie de catalogus inderdaad niet meer terug in jouw account, terwijl jouw huidige abonnement nog loopt. Mijn collega's zullen dit spoedig oppakken! Mocht je nou lange tijd niks horen, trek dan even aan de bel zodat wij voor je kunnen kijken of er al iets nieuws is vermeld in de case. :)

@Erenoglu Voor jou heb ik ook direct even gekeken of er een update is! Ik zie inderdaad dat mijn collega's de case wel hadden opgepakt, maar blijkbaar is dit niet naar jou toe teruggekoppeld. Er wordt aangegeven dat je op 21/11/2018 een sms of mail van ons hebt gehad met de melding. Dit kan ook een nieuwsmail zijn geweest waarbij de titel niet direct "T-Mobile Extra" vermeldt. Wellicht heb je 'm daardoor over het hoofd gezien? Het spijt me dat ik er niks beters van kan maken, Adem! Ik wens je desondanks alvast een prettig weekend.


Ik heb mijn abonnement niet verlengt. Hoe kan het dan zijn dat ik alles kwijt bent zonder dat ik een verlenging hebt?

Dat is toch geen manier om een sms of mail te versturen waar de onderwerp niet bij staat ?
Echt niet normaal dit.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Timduncan,

Voor jou heb ik direct een case aangemaakt en deze doorgezet naar de afdeling die over T-Mobile Extra gaat. Ik zie de catalogus inderdaad niet meer terug in jouw account, terwijl jouw huidige abonnement nog loopt. Mijn collega's zullen dit spoedig oppakken! Mocht je nou lange tijd niks horen, trek dan even aan de bel zodat wij voor je kunnen kijken of er al iets nieuws is vermeld in de case. :)

@Erenoglu Voor jou heb ik ook direct even gekeken of er een update is! Ik zie inderdaad dat mijn collega's de case wel hadden opgepakt, maar blijkbaar is dit niet naar jou toe teruggekoppeld. Er wordt aangegeven dat je op 21/11/2018 een sms of mail van ons hebt gehad met de melding. Dit kan ook een nieuwsmail zijn geweest waarbij de titel niet direct "T-Mobile Extra" vermeldt. Wellicht heb je 'm daardoor over het hoofd gezien? Het spijt me dat ik er niks beters van kan maken, Adem! Ik wens je desondanks alvast een prettig weekend.
@Hajar
Goedendag
Nog steeds geen terugkoppeling gehad. Inmiddels al 3 weken geleden dat we voor het eerst contact hebben gehad.
Ik hoor graag nog.
Ik heb mijn abonnement verlengd vorige maand maar heb nog redelijk wat punten staan volgens mij.. Dit betekent toch dat ik dit binnen 4 maanden kan gebruiken? Ik kan alleen nergens mijn punten zien of de catalogus openen... En heb al behoorlijk wat jaren punten opgespaard dus wil graag weten hoe ik dit kan verzilveren
Hi Eronogly,

Bedankt voor je melding. Ik zie inderdaad dat je abonnement doorloopt zonder verlenging en dus zouden je punten nog beschikbaar moeten zijn. Ik heb daarom direct een case aangemaakt voor onze collega's van de T-Mobile Extra afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!

Hoi
Ik heb tot heden nog geen reactie ontvangen of een terugkoppeling..
Mvg
Adem
Reputatie 7
Badge +20
Hi Johan,

Jammer dat je niet op de hoogte was gesteld van de uitfasering van T-Mobile Extra. Wij hebben het wel vermeld op onze Community en ook bij een verlenging wordt dit aangegeven. Bij een verlenging krijg je nog 4 maanden de tijd op je punten op te maken hier zou je ook een mail van moeten hebben ontvangen. Heb je ook je spambox gecontroleerd? De punten zijn nu wel komen te vervallen om dat je in juli 2018 had verlengd en in november zijn je punten komen te vervallen. Ik vind het heel jammer dat het zo is gegaan en had je graag voorzien van een andere oplossing. Als ik iets anders voor je kan doen, laat het mij weten!
Wat is dit voor rare actie? Als ik dit wist had ik niet verlengd. Heel bijdehand dit, wel tig sms'jes kunnen sturen als de mb's opraken.
En zoals verwacht GEEN reactie van T-mobile. Dit toont maar weer eens aan hoe dit bedrijf zijn klanten behandeld. Ze weten dat ze fout zitten en dat ze de mensen bewust niet op de hoogte brengen ervan. Ze bedonderen gewoon de boel!
Tja, nieuwe klanten zijn zeer belangrijk, de bestaande wat minder, nou ja helemaal niet lijkt het wel.😉
T-Moblle moet zich schamen dat ze zo met de klanten WILLEN omgaan!
Nee men hoeft dit niet want dit staat in de kleine lettertjes waar je voor tekent als je het contract verlengt.
Dus de rechter zal net als de linker overigens hetzelfde concluderen, het mag.🤤

Is het netjes om het niet apart te vermelden, Nee zeker niet, en zeker niet omdat men aangeeft dat men je zou waarschuwen, alleen zal dat weer niet in die kleine lettertjes staan.🤑
Vandaag contact gehad, ik dacht ik haal nog wat bij My t mobile voor de berg punten die ik nog heb staan. Check ik de site zijn alle punten weg?

Bellen dan maar,......

Ja u heeft uw contract verlengt,....... ja en?
Antw ;De punten zijn daarmee komen te vervallen,........

Waarom vertelt u mij bij het afsluiten van de verlening dat dan niet?
Heeft u geen meldingsplicht?
Waarom stuurt u mij niet even een sms?
Ja daar kon ze eigenlijk natuurlijk geen goed antwoord op geven want dat is er ook niet!

Het is ronduit schandalig!
Ik heb er geen andere woorden voor, en vraag me eigenlijk af of dit zonder berichtgeving wel mag ik denk het namelijk niet. Je kunt niet redelijkerwijs verwachten dat de consument elke dag op de site kijkt of er iets veranderd is.

En dus ga ik eens kijken wat de rechter daarvan vind,...........
Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop dat het goedkomt inderdaad. Hou jullie op de hoogte..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eronogly,

Bedankt voor je melding. Ik zie inderdaad dat je abonnement doorloopt zonder verlenging en dus zouden je punten nog beschikbaar moeten zijn. Ik heb daarom direct een case aangemaakt voor onze collega's van de T-Mobile Extra afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!
Er is een storing (geweest) in de extra punten systeem, dus dat kan het probleem nu even zijn, maar daar kan T-Mobile meer over vertellen dan ik.
Als je niet verlengt heb zou het door moeten lopen in ieder geval.
Ben je ze al kwijt dan?
Dat kan alleen als je zelf je contract hebt verlengt na 4 maanden, en dan krijg je 1 maand van te voren bericht dat je de punten kwijt gaat raken als je ze niet gebruikt.
Voor bestaande contracten loopt het nog even door.

"Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus."

Dit lees ik in de link die hierboven word gegeven.

Bedankt voor je reactie
Ik kan het hele menu van de extras niet vinden.
Zodra ik erin wil komen lukt dat niet omdat ik zogenaamd een prepaid of zakelijk abo hebt ?
Mijn abo is verlopen op 23 dec 2018. Dinds dien niets mee gedaan. Ik gebruik nog steeds het huidige abo.
Had verwacht op een betere actie om te verlengen maar die kwam niet.
Terwijl de andere aanbieders goedkoper worden wordt het bij t mobile duurder.
T mobile samen gestopt.
Unlimited abo van 35 naar 30 maar de 6.50 korting verlaagd naar 2.50
En nu opeens zomaar mijn punten kwijt zonder enige berichtgeving.
Ik vind dit geen manier van communiceren met je klanten die al jaren klant is bij t mobile .
Heb zelf 2 abonnementen lopen en 1 thuis abo. Wat houd je nog vast bij t mobile?
Enige wat ik nog wil is mijn punten inwisselen die ik jarenlang hebt gespaard en vind dat dat mijn recht is..
Als iemand kan helpen graag.
Ben je ze al kwijt dan?
Dat kan alleen als je zelf je contract hebt verlengt na 4 maanden, en dan krijg je 1 maand van te voren bericht dat je de punten kwijt gaat raken als je ze niet gebruikt.
Voor bestaande contracten loopt het nog even door.

"Als je er voor kiest om jouw abonnement niet om te zetten naar ons nieuwste abonnement, dan blijf je dus sparen en kun je jouw punten op ieder moment inzetten.

Kies je voor een overstap of verlenging met ons nieuwste abonnement, dan heb je 4 maanden om jouw punten in te wisselen voor producten uit de catalogus."

Dit lees ik in de link die hierboven word gegeven.
Ne joh niet te geloven lees ik opeens dat de punten systeem is gestopt en je alles kwijt bent???
Dat kunnen jullie toch niet maken . Ik spaar al bijna 4 jaar lang het is toch mijn recht om het te krijgen of wat. Dat het stopt ok. Maar zomaar alles kwijt raken kan toch niet Tmobile.. En nu? Geen vergoeding of niets?
Wou tot dit jaar wachten zodat ik genoeg punten had voor 2 duinrell kaartjes.. dit kan gewoon niet is pure belazerij. Ik ga dit uitzoeken via de rechtsbijstand. Je hoort gewoon netjes een mail of sms te sturen. Voor overige onzinnige dingen doen jullie dat wel.
Mijn abo wordt elke maand verlengd. De periode is voorbij en gaat gewoon door. En nog geen sms.

Jullie hebben de laaste jaren echt helemaal verpest..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Dat klopt inderdaad, die SMS of e-mail ontvang je 1 maand voordat de geldigheid van de punten vervallen. Er is geen bericht geweest in januari 2018 over de uitfasering, dit komt naar voren bij een verlenging van het abonnement, aangezien het op dat moment verandert bij het abonnement.
Reputatie 4
@Jaimy
Excuus, ik heb niet goed gelezen, dit gaat om een sms die je waarschuwt dat na 4 maanden al je spaarpunten vervalt?

Hoi Panter38,

We informeren onze klanten wel degelijk via e-mail of sms. Ik zie dat dit bij jou ook is gebeurd op 6-11-2018. Het is dus niet zo dat wij onze klanten niet informeren, maar de feedback rondom de duidelijkheid ervan kan ik zeker begrijpen.

Maar
Je zegt "We informeren onze klanten wel degelijk via e-mail of sms." is er dan ook een mail of sms geweest waarin medegedeeld werd over het uitfaseren van T-Mobile Extra? Iets van voor 22 januari 2018 en dus niet op de forum.

Reageer