Beantwoord

T-Mobile Extra stopt

  • 28 januari 2018
  • 62 reacties
  • 27648 Bekeken


Toon eerste reactie

62 reacties

Reputatie 4
@Jaimy, Ik heb zelf nog gekeken of ik een SMS heb ontvangen maar ik kan deze niet vinden. Wel veel andere waaronder een felicitatie voor mijn verjaardag 😊, bedankt.
Kun jij achterhalen wanneer ik een sms zou hebben ontvangen of email?
Bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Je kan ze ook in de T-Mobile shop inlveren voor een hoesje ofzo
Vandaag een mail ontvangen van Tmobile dat indd ook voor mij het punten sparen stopt.

Ik heb 14097 punten, en er staat bijna niks meer in de catalogus om te kiezen.

Door punten te kunnen sparen was wel een van de redenen dat bij Tmobile bleef en niet overstapte.

Maar als ik naar het aanbod kijkt, vind ik dit zonde van zoveel punten. Erg jammer Tmobile.
Ik heb mijn abbonnement niet recentelijk verlengd maar kan net zo goed de t-mobile extra shop niet bekijken. Kan ook nergens zien hoeveel punten ik nog heb. Lekker dan..
het is weer zover!

21 jaar klant bij t-mobile (voormalig ben)

en dit is de tweede keer dat punten sparen word uitgezet ik hoop dat jullie toch weer terug komen op jullie keuze net als de laatste keer?

maar duidelijk dat jullie klanten niks waard zijn voor jullie.
Jullie beginnen weer net op KPN of andere grote concurenten te lijken!
net als jaren geleden nieuwe klanten kregen dikke kortingen maar vast klanten kregen niks nada noppes.

maaaaar ooo wat is jullie super duper kortings actie nu toch weer perfect voor iedereen!

oftewel we schaffen lekket t-mobile samen af en t-mobile extra en dan laten we de klanten meer betalen voor diensten die wij ook aanbieden gezien wij die over hebben genomen van vodafone en als ze dan meer betalen dan krijgen ze pas een kleine korting!

maar wel eens bedacht dat ik als vaste klant geen glasvezel thuis heb of kan krijgen? en dat ik dus jullie t-mobile vast/thuis niet kan gebruiken en dus ook niet die kleine korting kan krijgen?!?!?

nee dat boeit niet maar dit zou wel eens de eerste keer in 21 jaar zijn dat ik overstap gezien jullie bestaande klanten niks maar dan ook niks aan korting kunnen bieden behalve meer producten af te nemen waarop je dan weer een paar euro korting krijgt?

nu weet ik het antwoord al wel

nou sorry dat u er zo over denkt en vervelend dat we u hier niet mee kunnen helpen maar als u contact op neemt kunnen onze medewerkers u misschien een goed aanbod doen?

nee tuurlijk kunnen ze dat niet gezien ze dan iedere keer weer komen met tmobile thuis/vast door je strot te duwen!

Of een kaal abo met de normale prijs en een van de 6 toestellen die jullie aanbieden in de winkel die niet van apple zijn! de toestellen die echt interesant zijn die verkopen jullie niet en kraken jullie dan ook compleet af zowel in de winkel als aan de lijn door te stellen dat het bij belsimpel goedkoper is omdat je oudere of gerepareerde telefoons toegestuurd krijgt!?!?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Panter38,

We informeren onze klanten wel degelijk via e-mail of sms. Ik zie dat dit bij jou ook is gebeurd op 6-11-2018. Het is dus niet zo dat wij onze klanten niet informeren, maar de feedback rondom de duidelijkheid ervan kan ik zeker begrijpen.
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Waarom krijg ik géén e-mail of post hierover? Ik zie ook dat al mijn gespaarde punten zijn verdwenen (8 jaar gespaard) en nu dit.. Bedankt T-mobile.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Toonen,

Bedankt voor je berichtje - geeft niets dat het in een oud topic is hoor!

Ik vind het erg jammer dat ik je hierin niet echt verder kan helpen; wanneer je je contract verlengd hebt na 28 januari 2018, dan neem je de gespaarde punten nog 4 maanden mee en daarna vervalt T-Mobile Extra. Dit is namelijk geen onderdeel meer van de nieuwe prijsplannen, waaronder dus ook jouw vernieuwing met T-Mobile Go. Dit is een stukje eigen verantwoordelijkheid bij het afsluiten van een nieuw contract, waarbij ook de nieuwe voorwaarden worden vermeld.

De feedback rondom de berichtgeving is zeer welkom, ik heb dit punt inmiddels vaker gehoord en dat is zeker iets wat wij in de toekomst kunnen verbeteren! Bedankt dus voor jouw feedback. Mocht je nog meer vragen hebben, laat het ons dan ook gerust even weten. 🙂
Reputatie 1
Sorry dat ik op deze "oude" topic reageer, ben hier terecht gekomen via google search engine.

Ik had best veel spaarpunten en wilde deze week kijken wat ik ermee kon doen. Tot mijn stomme verbazing zie ik opeens dat dit systeem niet meer bestaat. Nu lees ik in deze topic dat dit is gemeld op het forum terwijl ik daar nooit op kijk.

Had T-Mobile geen sms of email kunnen sturen naar hun klanten, want ik ben nu alles kwijt. Ik vindt dit een zeer trieste zaak, terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben en al die tijd ook heb gespaard.

Dit betekent dat ik nu elke dag op T-Mobile forum moet gaan kijken, want anders mis ik weer informatie........

Ik heb dit nergens gelezen of gezien, behalve nu opeens op het forum, nadat het al offline is gehaald.
Reputatie 3
ja tmobile extra gaat weg/stopt
Idd , bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Nancy,
Het is wel gemeld in het forum. Misschien heb je dit onderwerp gemist.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089/index1.html#post1435127

Reageer