Beantwoord

T-Mobile Extra stopt

• 28 januari 2018
  • 62 reacties
  • 27648 Bekeken

Goedemiddag,

Ik was gister in een Tmobileshop om iets aan te schaffen met mijn extra punten. Daar werd gezegd dat het extra systeem en punten sparen stopt. En wanneer ik mijn abonnement zou gaan verlengen in november , zou ik mijn punten op moeten maken omdat ik die niet mee mocht nemen met de verlening.
Ik neem al jaren mijn gespaarde punten mee en zie nergens staan dat jullie spaarsysteem gaat stoppen, hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 januari 2018, 13:02

Hallo Nancy,
Het is wel gemeld in het forum. Misschien heb je dit onderwerp gemist.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089/index1.html#post1435127
Bekijk origineel

62 reacties

Ook ik kreeg vandaag een mailtje dat t-mobile extra gaat stoppen.

veel keus is er niet. ik had graag m'n punten willen inzetten voor een bol.com waardebon.

echter schijnt dit uitverkocht te zijn.

Hoe kan dat, aangezien de bon digitaal is en altijd is te verkrijgen via de bol?

Graag hoor ik alsnog of ik alle punten kan inzetten voor 2 waardebonnen

Hetzelfde hier. Ik wil ook mijn punten om laten zetten in een bol.com-bon.

De opties die nu in de catalogus staan zijn niet best. Punten weggeven kan natuurlijk, maar ik wilde sparen voor iets leuks voor mezelf of mn zoontje.

Ik vind t wel erg jammer om een aantal jaar te sparen voor niets. Gaat Tmobile nog iets anders aanbieden?

dank!

@Evy Volgens de mail stopt het pas over een jaar, maar met het huidige aanbod is er eigenlijk niets anders dan die stichting jarige job om punten voor in te wisselen. De bol / zalando bonnen zijn nu niet eens meer te vinden in de catalogus. Zou fijn zijn om te weten of deze nog terug komen.

Ik ben even zo vrij geweest om een bericht uit een ander topic/onderwerp te kopieren, zie hieronder:

@Evy  Ik hoop dat we niet hetzelfde antwoord gaan krijgen, maar dat je (hopelijk) even de moeite neemt om dit na te vragen. Er is vast iemand binnen je organisatie cq. andere afdeling, die je kunt contacteren voor meer duidelijkheid.  

Reputatie 6
Badge +5

Hi all! 

Momenteel zijn de cadeaukaarten van Bol.com en Zalando tijdelijk uitverkocht, over uiterlijk drie dagen zijn deze weer in de catalogus te vinden! :smile:

Je bent geweldig @Evy 

En nu allemaal mij voor laten , voordat ze weer uitverkocht zijn  :stuck_out_tongue_winking_eye:

Helaas nog steeds geen bol.com bonnen en je kunt ook niet meer doneren aan jarige job. Er staan alleen nog maar dingen in die niemand nodig heeft en waar T-Mobile geen kosten aan heeft (zoals databundels enzo). Nogal annoying.

Wow,  de zalando bon komt nu wel terug, maar je kan maximaal 1 bon bestellen. Ik dacht dat dit evt. per keer dat deze terugkwam was om er voor te zorgen dat deze door meer mensen gekozen kon worden, maar nee, nu voor de 2e keer terug en met 1 bestelde bon zit je dus aan de max.

Zo kan ik dus alsnog mijn punten in de catalogus niet opmaken (als de bol.com deze max ook heeft, maar die nog niet gezien).

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Met je gespaarde punten kun je iets uitzoeken in de catalogus van T-Mobile Extra of je kunt je punten inwisselen in één van onze T-Shops voor korting op accessoires; een korting op de factuur is niet mogelijk! Soms kan het voorkomen dat een bepaald product is uitverkocht. We proberen dagelijks de producten aan te vullen, zodat iedereen iets leuks kan uitzoeken! Neem dus geregeld een kijkje in de catalogus, er zit vast iets leuks voor je bij.

Hoi @Evy,

ik wacht ( en kijk al iedere dag) in de catalogus voor een bol.com bon of iets dergelijks. Ik heb geen bol.com-bon voorbij zien komen.

heb nu nog 1491 punten om te besteden. Wanneer komt de bol.com-bon in de catalogus?

dank

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De producten die wij aanbieden variëren om het aantrekkelijk te maken voor klanten. Daarnaast worden producten gefaseerd op de website geplaatst om meerdere klanten blij te kunnen maken.

Er was een technisch probleem met de uitlevering van de bonnen, maar alle klanten die een bon hadden aangevraagd, zijn er toen over geïnformeerd. Op dit moment worden de bonnen niet aangeboden, maar het aanbod wisselt continue, in de toekomst zullen hier ook weer tegoedbonnen tussen zitten. Er komen ook andere nieuwe, leuke producten bij. We blijven het aanbod van cadeaus op regelmatige basis wijzigen. Dus als je nu misschien geen geschikt cadeau kunt vinden, neem dan later nog eens een kijkje in de catalogus. Ook kun je de punten inwisselen in onze T-Mobile winkels, in ruil voor korting op accessoires of een nieuw toestel.

Hoi @Hajar,

De uitdaging voor mij is om de punten te besteden voordat ze vervallen. 9 juli is het zover. Ik zou dus graag  voor die tijd een leuk cadeau uitzoeken. 
De laatste tijd kan ik geen leuke optie vinden in de catalogus.

Sinds ik te horen heb gekregen dat mn gespaarde punten gaan vervallen kijk ik iedere dag om een geschikt cadeau te vinden. Maar helaas wisselt t aanbod niet echt.

Later nog eens in de catalogus kijken kan dus nog maar even (voor mij), en ik wil in de Corona-tijd liever niet naar een winkel gaan.

weet je misschien wanneer er weer een cadeaubon (bol.com) in de lijst komt?

dank je!

Reageer