Beantwoord

T-Mobile Extra stopt

  • 28 januari 2018
  • 62 reacties
  • 27086 Bekeken

Goedemiddag,

Ik was gister in een Tmobileshop om iets aan te schaffen met mijn extra punten. Daar werd gezegd dat het extra systeem en punten sparen stopt. En wanneer ik mijn abonnement zou gaan verlengen in november , zou ik mijn punten op moeten maken omdat ik die niet mee mocht nemen met de verlening.
Ik neem al jaren mijn gespaarde punten mee en zie nergens staan dat jullie spaarsysteem gaat stoppen, hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 januari 2018, 13:02

Hallo Nancy,
Het is wel gemeld in het forum. Misschien heb je dit onderwerp gemist.

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089/index1.html#post1435127
Bekijk origineel

62 reacties

Hoi @Hajar,

De uitdaging voor mij is om de punten te besteden voordat ze vervallen. 9 juli is het zover. Ik zou dus graag  voor die tijd een leuk cadeau uitzoeken. 
De laatste tijd kan ik geen leuke optie vinden in de catalogus.

Sinds ik te horen heb gekregen dat mn gespaarde punten gaan vervallen kijk ik iedere dag om een geschikt cadeau te vinden. Maar helaas wisselt t aanbod niet echt.

Later nog eens in de catalogus kijken kan dus nog maar even (voor mij), en ik wil in de Corona-tijd liever niet naar een winkel gaan.

weet je misschien wanneer er weer een cadeaubon (bol.com) in de lijst komt?

dank je!

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De producten die wij aanbieden variëren om het aantrekkelijk te maken voor klanten. Daarnaast worden producten gefaseerd op de website geplaatst om meerdere klanten blij te kunnen maken.

Er was een technisch probleem met de uitlevering van de bonnen, maar alle klanten die een bon hadden aangevraagd, zijn er toen over geïnformeerd. Op dit moment worden de bonnen niet aangeboden, maar het aanbod wisselt continue, in de toekomst zullen hier ook weer tegoedbonnen tussen zitten. Er komen ook andere nieuwe, leuke producten bij. We blijven het aanbod van cadeaus op regelmatige basis wijzigen. Dus als je nu misschien geen geschikt cadeau kunt vinden, neem dan later nog eens een kijkje in de catalogus. Ook kun je de punten inwisselen in onze T-Mobile winkels, in ruil voor korting op accessoires of een nieuw toestel.

Hoi @Evy,

ik wacht ( en kijk al iedere dag) in de catalogus voor een bol.com bon of iets dergelijks. Ik heb geen bol.com-bon voorbij zien komen.

 

heb nu nog 1491 punten om te besteden. Wanneer komt de bol.com-bon in de catalogus?

 

dank

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Met je gespaarde punten kun je iets uitzoeken in de catalogus van T-Mobile Extra of je kunt je punten inwisselen in één van onze T-Shops voor korting op accessoires; een korting op de factuur is niet mogelijk! Soms kan het voorkomen dat een bepaald product is uitverkocht. We proberen dagelijks de producten aan te vullen, zodat iedereen iets leuks kan uitzoeken! Neem dus geregeld een kijkje in de catalogus, er zit vast iets leuks voor je bij.

Wow,  de zalando bon komt nu wel terug, maar je kan maximaal 1 bon bestellen. Ik dacht dat dit evt. per keer dat deze terugkwam was om er voor te zorgen dat deze door meer mensen gekozen kon worden, maar nee, nu voor de 2e keer terug en met 1 bestelde bon zit je dus aan de max.


Zo kan ik dus alsnog mijn punten in de catalogus niet opmaken (als de bol.com deze max ook heeft, maar die nog niet gezien).

Helaas nog steeds geen bol.com bonnen en je kunt ook niet meer doneren aan jarige job. Er staan alleen nog maar dingen in die niemand nodig heeft en waar T-Mobile geen kosten aan heeft (zoals databundels enzo). Nogal annoying.

Je bent geweldig @Evy 

En nu allemaal mij voor laten , voordat ze weer uitverkocht zijn  :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 6
Badge +5

Hi all! 

Momenteel zijn de cadeaukaarten van Bol.com en Zalando tijdelijk uitverkocht, over uiterlijk drie dagen zijn deze weer in de catalogus te vinden! :smile:

Ik ben even zo vrij geweest om een bericht uit een ander topic/onderwerp te kopieren, zie hieronder:

 

@Evy  Ik hoop dat we niet hetzelfde antwoord gaan krijgen, maar dat je (hopelijk) even de moeite neemt om dit na te vragen. Er is vast iemand binnen je organisatie cq. andere afdeling, die je kunt contacteren voor meer duidelijkheid.  

@Evy Volgens de mail stopt het pas over een jaar, maar met het huidige aanbod is er eigenlijk niets anders dan die stichting jarige job om punten voor in te wisselen. De bol / zalando bonnen zijn nu niet eens meer te vinden in de catalogus. Zou fijn zijn om te weten of deze nog terug komen.

Hetzelfde hier. Ik wil ook mijn punten om laten zetten in een bol.com-bon.

De opties die nu in de catalogus staan zijn niet best. Punten weggeven kan natuurlijk, maar ik wilde sparen voor iets leuks voor mezelf of mn zoontje.


Ik vind t wel erg jammer om een aantal jaar te sparen voor niets. Gaat Tmobile nog iets anders aanbieden?

dank!

Ook ik kreeg vandaag een mailtje dat t-mobile extra gaat stoppen.

veel keus is er niet. ik had graag m'n punten willen inzetten voor een bol.com waardebon.

echter schijnt dit uitverkocht te zijn.

Hoe kan dat, aangezien de bon digitaal is en altijd is te verkrijgen via de bol?

 

Graag hoor ik alsnog of ik alle punten kan inzetten voor 2 waardebonnen

Reputatie 4

Bedankt Evy,

Maar je slaat een paar vragen over, voor het gemak herhaal ik ze voor je.

  1. Wat is vandaag de dag een spaarpunt waard?
  1. Is er een link waar je dit kan zien?
  1. En ik ben ook nieuwsgierig hoe het staat met die bol.com cadeaukaarten, komen die nog terug?

@Evy  Weet je toevallig wat er met de bol.com cadeaukaarten gebeurd? Kun je navragen of ze nog op voorraad komen?

Reputatie 6
Badge +5

@Cheater 

we zijn sinds 29 januari 2018 gestopt met T-Mobile Extra, alles hierover vind je in dit topic. Omdat deze punten bijna komen te vervallen sturen wij je deze herinnering. Wel zo fijn toch? :smile: Ik heb net met je meegekeken en er staan nog genoeg artikelen die nog voorradig zijn. Staat er niets voor je bij? Kleine tip, je kunt je punten altijd doneren aan Jarige Job, daar maak je een hoop kinderen blij mee! De keus is uiteraard geheel aan jou!

@Onra 

Het is zeker mogelijk om dit in te wisselen in de winkel, houd er wel rekening mee dat hier corona maatregelen worden gehanteerd. Op deze pagina kun je er alles over lezen! Je punten kun je zien in My-T-mobile onder het kopje “T-Mobile Extra”. Je wordt dan direct door gestuurd naar de catalogus. Ik ben benieuwd wat je gaat uitzoeken! :smile:

Reputatie 4

Ik heb de mail ook vandaag ontvangen.

Ben er zeer blij mee dat T-Mobile dit per mail doet. Ik zit nauwelijks meer op forum.

De Catalogus waar je leuke dingen kunt kopen is zwaar afgeslankt gelukkig kun je de punten nog gebruiken in de winkel, tenminste... is dat wel zo?

Kan je nog je spaarpunten in de winkel gebruiken?

En zo ja wat is vandaag de dag een spaarpunt waard?

Is er een link waar je dit kan zien? De waarde van een spaarpunt dus...

En sinds VANDAAG (9 juni 2020) heb ik de e-mail van T-Mobile mogen ontvangen dat over een jaar het T-Mobile Extra spaarprogramma ermee stopt.

Ik denk, leuk eens kijken wat er tussen staat, maar bijv. de bol.com of Zalando cadeaukaarten zijn niet op voorraad/uitverkocht. 

Hoe kan dit? Waren jullie (T-Mobile) bang dat er een run zou ontstaan op deze artikelen en deze maar even op ‘niet op voorraad’ gezet? 

Hoi Adem,

Natuurlijk is er alle vrijheid om bij een standpunt te blijven. Ik wil wel benadrukken dat het geen verzinsel betreft maar een gevolg is van een wijziging die is gedaan op de datum die ik heb gecommuniceerd. In het algemeen is getracht om hierin ook zeker transparant in te zijn, waardoor er ook een topic op de community hierover staat (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-extra-402/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089). T-Mobile Samen is overigens niet gestopt, maar abonnementen komen sinds 29/01/2018 niet meer daarvoor in aanmerking in de vorm van de ontvangst van de voordelen daaruit. Je kunt wel gelijktijdig onderdeel zijn van zowel een T-Mobile Samen groep als T-Mobile Klantvoordeel. Echter ontvang je niet uit allebei de omgevingen het voordeel. Vanuit T-Mobile Samen ontving je eerder €5,00 korting. Via Klantvoordeel zie ik dat je sindsdien €6,50 korting ontvangt.

Neemt overigens niet weg dat het uitgangspunt zou moeten zijn dat we het beter te vaak en teveel kunnen communiceren dan ervan uitgaan dat een community-topic zou volstaan. Zoals Gioia ook aangeeft is dat ook zeker iets wat al is teruggekoppeld voor eventuele toekomstige veranderingen.

Voor nu; heb een mooi weekend!


Getracht om transparant te zijn, hahaha
Kom op zeg: als je transparant naar je klanten wil zijn, dan stel je ze ervan op de hoogte per mail, sms en evt een brief. Niet weggestopt op een forum waar mensen alleen komen wanneer er problemen of vragen zijn.
Ik ga ervan uit dat mensen bij t-Mobile een klein beetje na kunnen denken, en het verstoppen een bewuste actie is en echte transparantie nooit de bedoeling is geweest.

Lange neus naar de jarenlang trouwe klant: stik erin, we doen lekker niks voor je want we vinden nieuwe klanten binnenhalen belangrijker. We zijn jarenlang een "t-Mobile extra worst" voorgehouden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Rutgertje

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je verlenging op 24 november 2018 is ingegaan. Bij een verlenging komt T-Mobile Extra te vervallen, maar je krijgt nog 4 maanden de tijd om je punten op te maken. De 4 maanden zijn allang verstreken en dus zijn al je punten komen te vervallen. We kunnen ze ook niet terughalen omdat we T-Mobile Extra niet bieden met jouw abonnement. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Mijn contract wordt per november verlengd, maar in mij online omgeving zijn de punten nu al niet meer zichtbaar. Ik heb al een keer contact gehad met de T-Mobile klantenservice zouden ze het weer beschikbaar maken. Ik kan ze alleen nog steeds niet terugvinden, niet in de app en niet in mijn online omgeving op de website.

Hoe zorg ik er voor dat ik mijn punten toch kan gebruiken?
Reputatie 2
Mijn abonnement is vorig jaar minder geworden (geen onbeperkt internet meer in de EU, maar max 14 GB) en ook duurder geworden dan vorig jaar en als derde bonus kom ik er nu achter dat ik ook geen T mobile extra punten meer heb, vorig jaar heb ik me al behoorlijk boos gemaakt voordat ik ging verlengen, dit jaar laat ik het niet zover komen en stap ik na vele jaren als klant over naar een van de concurrenten. Ik raad anderen dit ook te doen, want de manier van werken vanuit de kant van T mobile is het afgelopen jaar gedaald naar een dieptepunt.
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Adem,

Natuurlijk is er alle vrijheid om bij een standpunt te blijven. Ik wil wel benadrukken dat het geen verzinsel betreft maar een gevolg is van een wijziging die is gedaan op de datum die ik heb gecommuniceerd. In het algemeen is getracht om hierin ook zeker transparant in te zijn, waardoor er ook een topic op de community hierover staat (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-extra-402/nieuws-t-mobile-extra-wordt-uitgefaseerd-297089). T-Mobile Samen is overigens niet gestopt, maar abonnementen komen sinds 29/01/2018 niet meer daarvoor in aanmerking in de vorm van de ontvangst van de voordelen daaruit. Je kunt wel gelijktijdig onderdeel zijn van zowel een T-Mobile Samen groep als T-Mobile Klantvoordeel. Echter ontvang je niet uit allebei de omgevingen het voordeel. Vanuit T-Mobile Samen ontving je eerder €5,00 korting. Via Klantvoordeel zie ik dat je sindsdien €6,50 korting ontvangt.

Neemt overigens niet weg dat het uitgangspunt zou moeten zijn dat we het beter te vaak en teveel kunnen communiceren dan ervan uitgaan dat een community-topic zou volstaan. Zoals Gioia ook aangeeft is dat ook zeker iets wat al is teruggekoppeld voor eventuele toekomstige veranderingen.

Voor nu; heb een mooi weekend!
Hi @Erenoglu,

Sorry maar anders kunnen we het niet maken. Je hebt destijds zelf akkoord gegeven op het aanpassen van je abonnement naar een nieuwere vorm van Go zodat je gebruik kon gaan maken van het Klantvoordeel. Met het Klantvoordeel ontvang je nu een hogere korting dan je bijvoorbeeld kreeg bij T-Mobile Samen. Dat de berichtgeving wellicht wat duidelijker kan dat ben ik met je eens - zeker iets wat ik hier als feedback ga doorgeven. Weet in ieder geval dat we geen ''smoesjes'' verzinnen, we proberen altijd zo open en eerlijk mogelijk te zijn, dat kan ik je garanderen!


Goedendag,
Helaas hebben wij alle gedupeerde klanten een andere mening over het duidelijkheid. Ik blijf bij mijn standpunt. Wil ook toevoegen dat ik het zeer onprofessioneel vind om een gesprek te beginnen met 'Sorry maar' misschien kunnen ze dat ook meenemen in de feedback. Verder wil ik ophouden met dit discussie wat een hele andere kant op gaat. Het is inderdaad tot zoverre duidelijk.
Mvg en veel succes verder..

Adem Erenoglu
Reputatie 3
Badge +3
Hi @Erenoglu,

Sorry maar anders kunnen we het niet maken. Je hebt destijds zelf akkoord gegeven op het aanpassen van je abonnement naar een nieuwere vorm van Go zodat je gebruik kon gaan maken van het Klantvoordeel. Met het Klantvoordeel ontvang je nu een hogere korting dan je bijvoorbeeld kreeg bij T-Mobile Samen. Dat de berichtgeving wellicht wat duidelijker kan dat ben ik met je eens - zeker iets wat ik hier als feedback ga doorgeven. Weet in ieder geval dat we geen ''smoesjes'' verzinnen, we proberen altijd zo open en eerlijk mogelijk te zijn, dat kan ik je garanderen!
Geen mail geen SMS is idd niet netjes, voorzichtig uitgedrukt, zou graag iets anders er neerzetten.🤤

Maar T-Mobile samen is niet gestopt, het is niet meer mogelijk er gebruik van te maken net als de extra punten als je een abonnement verlengt of wijzigt, dus dat jij overging van samen omdat de ander het waarschijnlijk niet meer had door verlenging, of andere reden en je gebruik ging maken van de klantenvoordeel heb jij ook je abonnement gewijzigd, je kan toch niet verwachten dat je dubbele voordeeltjes zou krijgen, korting en extra data aan de ene kant en cadeautjes van de andere kant, dat is eigenlijk een beetje naïef te noemen.

Maar je had iets beter gewaarschuwd moeten worden.

Reageer