Beantwoord

T-Mobile Friends & Family & T-Mobile samen prepaid

• 22 januari 2016
  • 10 reacties
  • 340 Bekeken

Goedendag,

Ik heb gezocht, maar misschien lees ik er overheen.

Ik ben geinteresseerd in het activeren van T-Mobile samen (nog niet mogelijk begreep ik?).
Ik log in op My-T-mobile en probeer ook eens te kijken wat T-Mobile Friends & Family nou precies inhoud. Nu krijg ik de melding die ik hier al wel vaker langs heb zien komen:

Bijvoorbeeld omdat:

Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.

Ik heb toch wel degelijk een abonnement? Ik heb nog nooit van mijn leven prepaid gehad en ook niet via mijn werkgever. Zie ik iets over het hoofd?

Alvast dank voor de reactie!

Grts,
Bart
icon

Beste antwoord door Rosan 22 januari 2016, 16:46

Beste BartF T-Mobile Friends & Family word vanaf 12 januari niet meer aangeboden vandaar dat je daar ook niet meer voor kan aanmelden en ook geen info meer kan inzien.
Ik vermoed dat je daarom daar dus ook een fout melding krijgt omdat het dus niet meer mogelijk is.
Het T mobile Samen start vanaf 1 februari dus dan kan je je ook pas aanmelden daarvoor.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hier kun je meer informatie krijgen over T-Mobile Samen.
Het kan zijn dat de link bij My T-Mobile niet werkt, omdat het pas per 1 februari werkt.

Groet,
Beste,

De informatie over T-Mobile Samen ken ik inmiddels. Het gaat mij om het feit dat ik bij T-Mobile Friends & Family ging kijken en ik daar geen toegang toe kreeg omdat ik een prepaid klant zou zijn. Dit ben ik dus niet in mijn optiek. Als ik nu bij Friends & Family dit probleem krijg, krijg ik dat natuurlijk bij Samen straks ook. Vandaar dat ik nu al e.e.a. informeer.

Grts,
Bart
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Excuus, ik dacht dat je meer informatie wou hebben over T-Mobile Samen.
Ik vind het heel apart dat het niet goed werkt bij jou. Heb je dit ook als je een andere browser (Firefox, Chrome, Internet Explorer, Edge) gebruikt?

Groet,
Geen probleem!

Ik heb het geprobeerd (t...dt...) met Chrome en IE. Beide geven aan dat ik ingelogd ben als pre-paid user.

Grts,
Bart
Badge +13
Beste BartF T-Mobile Friends & Family word vanaf 12 januari niet meer aangeboden vandaar dat je daar ook niet meer voor kan aanmelden en ook geen info meer kan inzien.
Ik vermoed dat je daarom daar dus ook een fout melding krijgt omdat het dus niet meer mogelijk is.
Het T mobile Samen start vanaf 1 februari dus dan kan je je ook pas aanmelden daarvoor.
Ha Rosan,

Aha, dat zou natuurlijk ook een mogelijkheid kunnen zijn... even wachten tot 1 februari dus en checken wat er gebeurt.

Bedankt voor de reactie!

Grts,
Bart
Badge +13
Kan goed zijn dat er ergens een bug zit hoor dus ik meld het ook achter de schermen zodat ze er vanaf weten.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi BartF,

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile! Goed dat je hier al naar informeert! Ik begrijp het ontstaan van de verwarring als je zoiets leest. Ik zie dat Pilovali al met je meedenkt, top!

Geen zorgen, je hebt gewoon een abonnement. 🙂 Vreemd dat jouw My T-Mobile omgeving aangaf dat je PrePaid zou hebben. Ik zie niets waaruit blijkt dat dit het geval zou kunnen zijn. Ik kan je facturen gewoon openen, je verbruikstatus is gewoon op te vragen, ik kan je bundels aanpassen, alles wat bij een abonnement hoort. Is er iemand in je omgeving die PrePaid heeft en nog tegelijk ingelogd was op een ander scherm?

Heb je sinds vrijdag al weer een keer geprobeerd om in te loggen? Laat hij het dan wel goed zien? Hoe ziet je overzicht eruit als je inlogt op de My T-Mobile app? Misschien iets om even in de gaten te houden. Ik zie dat je al op de hoogte bent van T-Mobile Samen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben dan kun je op de link van Pilovali klikken of je kunt in dit topic alle informatie vinden. Je kunt natuurlijk ook hier je vraag stellen, we zitten voor je klaar! :)

Laat je even weten of het alweer goed staat?
Goedemorgen,

Dank voor de reactie! Niemand anders die ik ken heeft een pre-paid, dus dat zal het niet zijn.

Bij deze antwoorden op de vragen:

Heb je sinds vrijdag al weer een keer geprobeerd om in te loggen?
Ga het nu doen!

Laat hij het dan wel goed zien?
Er staat gewoon dat ik een abonnement heb. Alleen gaat het mis bij het klikken op: 'Pas T-Mobile Friends & Family aan'. Dan krijg ik de volgende tekst:

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina
Je kunt de pagina niet bekijken
Bijvoorbeeld omdat:

Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.

Lijkt me dat het inderdaad best kan liggen aan het antwoord van Rosan? En dat als T-Mobile Samen op 1 februari in de lucht gaat, ik dat wel weer gewoon kan zien?

Hoe ziet je overzicht eruit als je inlogt op de My T-Mobile app?
Het overzicht ziet er als volgt uit: Bovenaan: "Welk cadeau kies jij?" Vervolgens: "Naar verbruiksstatus", met daaronder de cirkels met het huidige verbruik. Vervolgens: "Meerdere accounts". (die ik niet.)

Dank voor de reactie!

Grts,
Bart
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bart,

Dankjewel voor je reactie! Je maakt inderdaad gebruik van een abonnement zoals Mitch ook heeft aangegeven. Je hoeft je daar dus geen zorgen over te maken. Wat Rosan zegt klopt ook je kan op dit moment de pagina van T- Mobile Friends & Family niet meer bekijken omdat hij niet wordt aangeboden. Ik verwacht dat jij je straks gewoon kan aanmelden voor T-Mobile Samen.

Mocht je daar nog vragen over hebben dan kun je altijd bij ons terecht! 🙂

Reageer