Beantwoord

T-Mobile jarig

• 27 april 2019
  • 8 reacties
  • 693 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik vraag me af wanneer T-Mobiel jarig is ?
icon

Beste antwoord door Folkert 27 april 2019, 16:36

Ergens eind september denk ik (goedkeuring door NMA overname Orange door Deutsche Telekom). Zie de T-Mobile Wikipedia voor details.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ergens eind september denk ik (goedkeuring door NMA overname Orange door Deutsche Telekom). Zie de T-Mobile Wikipedia voor details.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Feestje? Leuke aanbiedingen?
Taart? Ik kan niet wachten🤣💐😜
Reputatie 4
Badge +10
En vanaf Ben ben ik al klant! Trots!
Reputatie 7
Badge +20
Net als ik @centaur Eerst Ben toen TM met een iPhone 3G voor €29,95 onbeperkt internet (toen was geluk nog gewoon)😂
Ook nooit een ander telefoonnummer gehad!
Reputatie 4
Badge +3
Misschien wel het moment waarop Tele2 klanten worden geïntegreerd in het netwerk.
Ergens rond september als ik de andere posting erover mag geloven, want in september 2014 waren ze jarig en trakteerden ze.
Reputatie 7
Badge +18
Misschien wel het moment waarop Tele2 klanten worden geïntegreerd in het netwerk.

Als er dan klantvoordeel komt voor beiden dan word ik helemaal blij met 1 TM en 2 T2 abonnementen. 😀
Reputatie 4
Badge +3

Misschien wel het moment waarop Tele2 klanten worden geïntegreerd in het netwerk.Als er dan klantvoordeel komt voor beiden dan word ik helemaal blij met 1 TM en 2 T2 abonnementen. 😀

Dit jaar verwacht ik dat nog niet, omdat Tele2 unlimited nog minimaal tot eind van dit jaar aan nieuwe klanten aangeboden wordt. Maar vast en prepaid wordt al wat meer gestuurd naar T-Mobile, dus zou wel kunnen dat Tele2 dan omgedoopt wordt tot MVNO (tot eind van het jaar en dan is de vraag of het merk verdwijnt en jij alsnog je klantvoordeel krijgt).

Reageer