Vraag

T-mobile medewerker chat

T-mobile medewerker chat, waar kan ik die ergens op de site vinden?
Eerst was het een pop-up maar ik zie hem nergens meer terug?

31 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hi Robert,

Die is alleen voor verkoop, dus als je andere vragen hebt kan je beter bellen 🙂 !
Die popup komt vanzelf.
Reputatie 7
Ik zie het de laatste tijd ook niet meer. Misschien dat dat alleen op de tijdstippen is dat de t-mobile shops gesloten zijn? Het viel me ookal op dat dat weg is inderdaad.
Reputatie 6
Badge +12
Nee hoor, hij is gewoon open 🙂
Reputatie 7
Dan zal het wel eraan liggen dat ik tegenwoordig een ipad gebruik ipv laptop 😞
Reputatie 5
@allen, De chat komt willekeurig tevoorschijn als je je in de in de Online Shop aan het oriënteren bent. Er is een beperkt aantaal chat agents, dus als deze allen bezet zijn zul je geen chatvenster te zien krijgen.
Hallo,

Ik heb dringend jullie hulp nodig!
Ik kwam vorige week zondag terug van vakantie, maar mijn ping deed het niet met wifi. Dus ik heb geopwaardeerd, ik kreeg toen een bevestiging dat ik geopwaardeerd had en dat mijn internet bundel geactiveerd is. Maar nu doet die het alleen met wifi? En als ik uit huis ga doet mn internet het niet?!?!?!

HELP!
Reputatie 5
@fata

Ik heb zojuist alle instellingen nagekeken en kan hierin geen problemen vinden. Kun je even een battery pull uitvoeren met de BlackBerry? Hierbij verwijder je de batterij uit het toestel terwijl het toestel aanstaat zodat het toestel zich opnieuw aanmeldt op het netwerk. Dit zou het probleem dat je op dit moment ervaart moeten verhelpen.
Fijn op vakantie zonder internet nu al 2de x sms met roaming link werkt niet@#%, nu naar een dorp voor free wifi. Leuk he links zenden die t niet doen:( @teleurgestelde t mobile prepaid gebruiker
Fijn op vakantie zonder internet nu al 2de x sms met roaming link werkt niet@#%, nu naar een dorp voor free wifi. Leuk he links zenden die t niet doen:( @teleurgestelde t mobile prepaid gebruiker
Iemand een idee hoe internet pas te krijgen anders dan de niet werkende roaming sms link, please???
Reputatie 5
@buitWifipas, heb je dataroaming wel aan staan in je telefoon? Alleen dan werkt het namelijk.
Hoe kan ik een bericht van mij verwijderen uit het forum ??
Groetjes WJT
Reputatie 4
Hoi Welaho, 

Dat kan je doen door bijvoorbeeld bovenaan bij bewerken klikken. 
Staat naast vandaag en dan de tijd. 

Als je alle tekst weghaalt en dan opslaat is denk ik het probleem opgelost. 
Groetjes Tribaltim
hallo,

ik heb een paar dagen geleden geregistreerd voor t-mobile prepaid maar ik heb de bonuspunten nog niet ontvangen, en ik heb mij ook geregistreerd voor T-Mobile Speciaal. Elke keer als ik inlog moet ik mezelf opnieuw registreren en geen spaarpunten. Ik wou even weten hoe dat zit en ik wil graag overstappen naar 24/7 tarief, hoe doe ik dat?

Groetjes,

Jamala
Reputatie 5
Hoi Jamala, welkom op het forum. 🙂 Er is een storing met het bijschrijven van de punten, zie dit topic. Ze verwachten dat het in de loop van de week is opgelost dus wacht het even af.

Overstappen naar 24/7 kan niet meer omdat deze al een hele tijd niet meer bestaat. 
Hallo,

Ik kan mijn abbonnement niet wijzigen vanwege een technische storing, mijn vader heeft dit probleem niet?
Waar kan het aan liggen?

Gr. Laura
mijn smsjes komen niet aan
Reputatie 6
@SayangLaura

Welkom op het Forum!:)

Ik heb zojuist in de systemen gekeken en voor zover ik heb gezien zou je je gegevens kunnen wijzigen. Heb je ook via een ander browser geprobeerd in te loggen? Wil je laten weten of het is gelukt?

@moot

Vervelend dat je sms niet aankomt! Heb je op moment nog steeds dezelfde problemen? Zo ja, zou je in een privebericht het 06-nummer van de ontvanger en daarbij de data en tijdstippen van de verzonden sms'en willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat er een onderzoek plaats gaat vinden. Daarna word je binnen 5 werkdagen gebeld over de bevindingen.
Ik heb een abonament kan ik een tweede nemen
Reputatie 6
@chama

Ik zie dat het voor jou wel mogelijk is om een maximum 8 contracten bij T-Mobile af te sluiten. Je dient wel al je betalingen te hebben voldaan. Voor het afsluiten van een nieuwe contract kun je bellen met de afdeling Telesales: 0800-7123. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. 🙂
ik heb net via internet tmobile family aangemaakt hoelang duurt het tot tie geacteveerd is?
Reputatie 6
@vraa23

Family-members kunnen pas 24 uur na bundelactivatie toegevoegd worden aan de T-Mobile Family. 🙂 Laat gerust een bericht achter mocht je nog meer vragen hebben.
mijn iphone 4 is gestolen. dus ik wil me oude iphone 3 gaan gebruiken maar whatsapp doet het niet ??
Reputatie 6
@paul9

Whatsapp heeft een FAQ online staan waar mogelijke oplossingen staan.
Goeden avond

Reageer