Vraag

T-mobile medewerker chat

Toon eerste reactie

31 reacties

hallo ik heb nog een oude prepaid kaart met max 10,00 euro daarna onbeperkt internet.
Nu heb ik laatst opgewaardeerd en mijn tegoed was 17,99 op 1 nov jl.
Nu gebruik ik thuis, ik werk vanuit thuis, Automatisch wifi en buiten de deur staat mijn mobiele data
uit. Er draaien geen apps op de achtergrond en deze worden alleen ge upedate via wifi en wel handmatig.
Waar blijft mijn geld? Het is erg vervelend als er steeds geld afgeschreven wordt zonder overzicht waaraan dit nu op gaat.
Ik ben ook opzoek naar een medewerker chat, want ik wil advies voor mijn nieuwe telefoon hoe kan ik een chat starten?

mijn iphone 4 is gestolen. dus ik wil me oude iphone 3 gaan gebruiken maar whatsapp doet het niet ??

Ik heb dit ook gehad je moet whatsapp verwijderen en dan opnieuw downloaden (mogelijk kost dit eenmalig 0.99)
:(Ik heb dit ook een hele tijd gehad, ik waardeerde op met 12 euro en dan opeens had ik nog maae 9.95 ofzo waardoor ik niet meer kon opwaarderen voor mijn prepaid internet.
Ik ben er nog steeds niet uit wat het precies is maar laat je soms je tel overgaan en komt hij dan op voicemail bij iemand anders?
Stuur je wel eens een berichtje om je saldo te zien en dan bijv naar het verkeerde nummer perongeluk of typte je i.p.v saldo saldi daar gaat je beltegoed ook van op.

hallo ik heb nog een oude prepaid kaart met max 10,00 euro daarna onbeperkt internet.Nu heb ik laatst opgewaardeerd en mijn tegoed was 17,99 op 1 nov jl. Nu gebruik ik thuis, ik werk vanuit thuis, Automatisch wifi en buiten de deur staat mijn mobiele datauit. Er draaien geen apps op de achtergrond en deze worden alleen ge upedate via wifi en wel handmatig.Waar blijft mijn geld? Het is erg vervelend als er steeds geld afgeschreven wordt zonder overzicht waaraan dit nu op gaat.

Reputatie 4
@kimN

Een chat start je niet op het forum. Dit gaat via de website van T-Mobile. Er komt willekeurig wanneer er een medewerker vrij is een pop-up scherm wanneer je in de online catalogus bekijkt. Ik zie dat je ondertussen al bent geholpen, mocht je nog vragen hebben dan zie ik graag een bericht tegemoet.
hi! there,
Morgen ga ik naar Nepoal. zo mijn vraag is moet ik  t-mobile roaming terrif betalen als ik telefone opneemt? Als ik moet roaming betalen dan hoeveel moet ik betalen als ik mobile opneemt in het buitland.
Ik weet als ik bellen dan moet ik hoger terrif betalen maar weet ik nog niet that opnemen cost me geld of niet.
Regards,
S. Paudel

Reageer