Beantwoord

T-Mobile punten niet bijgeschreven?

• 8 november 2017
  • 12 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 3
Ik heb het gevoel dat ik een paar maanden geen T-Mobile punten bijgeschreven heb gekregen. Kan iemand dat voor me nakijken en de punten dan alsnog toevoegen als blijkt dat dit zo is?

Alvast bedankt.

Gr Skulle
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 november 2017, 16:19

Hoi Skulle,

Jouw gevoel was juist! Ik zie dat je voor oktober en november geen punten bijgeschreven hebt gekregen. Ik heb deze daarom direct toegevoegd. Kun je in de gaten houden of het de volgende keer wel goed gaat? Anders gaat er waarschijnlijk iets mis in het systeem en wil ik daar graag even de experts bij betrekken!

Fijne avond nog. 😃
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Skulle,

Het probleem is bij het merendeel van de klanten, die hier hinder van ondervonden, ondertussen opgelost en voor de andere klanten wordt het ook zo snel mogelijk opgelost. Geen zorgen dus, de oplossing is nabij! 🙂
Reputatie 3
Dag Issam,

Is er al meer duidelijkheid wanneer de punten worden bijgeschreven?
Je had het over een kleine storing en dat de verwachting was dat na het weekend de punten zichtbaar zouden zijn.
Ik zie echter de punten nog niet in mijn overzicht.

Hoor het graag.

Gr Skulle
Reputatie 5
Badge +17
Hoi hoi Skulle,

Goed dat je even aan de bel trekt, want je hebt gewoon recht op je punten!

Ik ben gelijk gaan kijken en ik zie dat er op dit moment een kleine storing is waardoor de punten wat later worden bijgeboekt. Het klopt dus dat je de punten nog niet hebt ontvangen, sorry daarvoor.

De verwachting is dat de punten na het aankomende weekend zijn bijgeboekt en op My T-Mobile zichtbaar zijn.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en de situatie wat duidelijker is. Als je aanvullende vragen hebt, laat het ons gelijk weten. 😉
Reputatie 3
Hoi Skulle,

Jouw gevoel was juist! Ik zie dat je voor oktober en november geen punten bijgeschreven hebt gekregen. Ik heb deze daarom direct toegevoegd. Kun je in de gaten houden of het de volgende keer wel goed gaat? Anders gaat er waarschijnlijk iets mis in het systeem en wil ik daar graag even de experts bij betrekken!

Fijne avond nog. :D

Jaimy, je gaf aan of ik het in de gaten wilde houden of mijn punten deze keer wel toegevoegd werden.
Nu zie ik dit nog niet terug bij mijn puntenoverzicht. Ben dus bang dat mijn T-mobile punten wederom niet automatisch zijn bijgeschreven.
Het is toch niet zo dat ik elke maand een reactie moet plaatsen om mijn T-mobile punten bijgeschreven te krijgen?

Gr. SKulle
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂
Reputatie 2
Hi Hajar,

De punten staan bijgeschreven. Hartstikke bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Whitney,

Leuk dat jij je vraagt hier stelt. Ik geef je graag meer duidelijkheid over de waarde van een T-Mobile Extra punt. De waarde is 0,0138 per punt. Ik zie ook dat je inderdaad wat punten mist sinds mei. Je mist in totaal 48x6 punten en dus heb ik in totaal 288 punten voor je toegevoegd. Dit zal zichtbaar zijn bij je puntenoverzicht in My T-Mobile.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Reputatie 2
En zie nu ook dat ik voor 4 maanden vanaf april ook geen punten heb gekregen
Reputatie 2
Goedemorgen, ik zag dat ik ook geen t-mobile extra punten heb gekregen voor de maand november. Dacht vraag het hier aangezien er anders 2 topics zijn.. en heb dan een vraag hoe je kan omrekenen hoeveel euro het is. In de winkel zeiden ze delen door 70 waardoor hun op een ander bedrag uitkomen dan ik.

Gr
Reputatie 7
Badge +20
Hi Skulle,

Namens Jaimy graag gedaan! Wat betreft je tweede vraag; je hebt gelijk. Je hebt geen bestelling gedaan en dus kun je de sms als niet verzonden beschouwen. Waarschijnlijk is er een foutieve sms verstuurd bij het bijschrijven van de punten.

Ik wens je veel plezier met je punten! 🙂
Reputatie 3
Jaimy de punten zijn inderdaad bijgeschreven. Hartelijk dank daarvoor. Zal het in de gaten houden de komende maanden.

Heb nog wel een vraagje. Kreeg ook een bericht van T-Mobile dat mijn vertraagde bestelling binnen 10 werkdagen bezorg word. Ik heb echter helemaal GEEN bestelling gedaan van mijn T-Mobile punten. Kan ik er vanuit gaan dat dit een foutje is?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Skulle,

Fijne avond nog. 😃

Reageer