Beantwoord

t mobile saldo extra punten

• 4 juni 2020
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

waar kan ik mijn saldo t-mobile extra punten inzien? heb dit gevraagd aan de chatbot die verwijst mij door naar een pagina waar ik geen toegang tot heb.
Ik heb  begrepen dat we tot eind juni 2021 de punten nog kunnen inwisselen. graag wil ik hier gebruik van maken maar ik zie ze ook niet in me dashboard staan als ik inlog op my t-mobile

icon

Beste antwoord door CrisTien 4 juni 2020, 18:35

Hallo @2xuq773pps Je kan de punten nog inwisselen 4 maanden na je verlenging. Heb je nog punten dan vindt je ze terug in je account. Ik zie mijn punten wel in de app maar niet op de site.

Spaar met T-Mobile Extra voor leuke cadeaus, uitjes en gadgets. Bekijk de online catalogus.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Groetjes! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @2xuq773pps Je kan de punten nog inwisselen 4 maanden na je verlenging. Heb je nog punten dan vindt je ze terug in je account. Ik zie mijn punten wel in de app maar niet op de site.

Spaar met T-Mobile Extra voor leuke cadeaus, uitjes en gadgets. Bekijk de online catalogus.

Heb je na 29 januari 2018 een nieuw abonnement bij ons afgesloten? Verleng je je abonnement of stap je tussentijds over vanaf deze datum? Dan spaar je geen T-Mobile Extra punten meer. Wel krijg je ruim de tijd om al je gespaarde punten op te maken: je kunt je punten tot vier maanden na het afsluiten van je nieuwe abonnement of je overstap inwisselen.

Groetjes! 

ik kan ze in de app en ook op de site niet vinden!

Abonnement verlengt afgelopen tijd?

Dan ben  je ze na 4 maanden kwijt en is het logisch dat je ze niet meer terug kunt vinden, zo niet dan zal een moderator uitsluitsel moeten geven.

Reputatie 7
Badge +20

ik kan ze in de app en ook op de site niet vinden!

Heb je het abonnement verlengt? Zo ja wanneer dan? 

Reageer