Beantwoord

T-Mobile samen

• 17 juni 2019
  • 3 reacties
  • 571 Bekeken

Voeg mijn vrouw toe maar accepteerd het niet mijn vrouw heeft haar abonnement verleng in mei en ik kan haar niet toevoegen.
Er staat dat als je na 29-01-2018 een abonnement hebt afgesloten dat je niet toegevoegt kan worden kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door CrisTien 17 juni 2019, 22:27

Goedenavond @Ori66 Welkom,

T-Mobile samen bestaat alleen nog voor abonnementen afgesloten voor Jan.2018 Je kan haar dus niet toevoegen in een samen groep. Ze kan wel gebruik maken van het klantvoordeel.

Zit je op dit moment in een T-Mobile Samen groep en verleng je je abonnement niet? Dan verandert er niets.
Heb je je abonnement afgesloten ná 28 januari 2018, je abonnement verlengd na 28 januari of ben je overgestapt naar een van onze nieuwe abonnementen? Dan krijg je geen korting via T-
Mobile Samen, maar kun je je wel aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel

Groetjes.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Ori66 Welkom,

T-Mobile samen bestaat alleen nog voor abonnementen afgesloten voor Jan.2018 Je kan haar dus niet toevoegen in een samen groep. Ze kan wel gebruik maken van het klantvoordeel.

Zit je op dit moment in een T-Mobile Samen groep en verleng je je abonnement niet? Dan verandert er niets.
Heb je je abonnement afgesloten ná 28 januari 2018, je abonnement verlengd na 28 januari of ben je overgestapt naar een van onze nieuwe abonnementen? Dan krijg je geen korting via T-
Mobile Samen, maar kun je je wel aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel

Groetjes.
Ik heb mijn abonnement ook verlengt na 28-01-2018 maar ik brl wel de beheerder van de groep
Reputatie 7
Badge +20
Hi 0ri66.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je huidige abonnement van 27-08-2017 tot 26-08-2019 loopt. Je kan daarom dus nog gebruik maken van T-Mobile Samen. Ik zie dat je ook al hebt verlengd en wanneer straks je nieuwe abonnement in gaat, komt T-Mobile Samen ook te vervallen. Aangezien je vrouw na 29 januari 2018 een abonnement heeft afgesloten, kan zij niet meer toegevoegd worden. Je kan haar wel aanmelden voor Klantvoordeel zoals Cristien ook aangeeft.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer