Beantwoord

T-Mobile Samen groep-nummers toch in notalijst

• 29 december 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

wat ik een beetje gek vind is dat ik in een groep zit van gratis bellen onderling. Toch staan deze nummers met minuten in mijn notalijst van belcontracten, waardoor deze gewoon worden meegerekend en nu ik dus over mijn minuten heen ben gewoon moet bijbetalen, terwijl deze nummers eruit zouden zijn gefilterd ik mooi binnen de bundel of net erover heen zou zitten. Dit vind ik toch wel heel gek.
icon

Beste antwoord door Bas 2 januari 2018, 13:40

Hey Berberwie1997,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! 😃 Ik heb meteen in ons systeem gekeken waar dit aan ligt. Het klopt namelijk dat deze nummers zijn meegeteld bij de factuurspecificatie. De reden hiervan is dat er vanuit Duitsland gebeld is naar deze nummers. Het gratis onderling bellen met de nummers uit de T-Mobile Samen groep is namelijk alleen geldig binnen Nederland. Voor meer informatie over de spelregels van T-Mobile Samen verwijs ik je graag naar onze website. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben laat het ons gerust weten, we helpen je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +11
Hey Berberwie1997,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! 😃 Ik heb meteen in ons systeem gekeken waar dit aan ligt. Het klopt namelijk dat deze nummers zijn meegeteld bij de factuurspecificatie. De reden hiervan is dat er vanuit Duitsland gebeld is naar deze nummers. Het gratis onderling bellen met de nummers uit de T-Mobile Samen groep is namelijk alleen geldig binnen Nederland. Voor meer informatie over de spelregels van T-Mobile Samen verwijs ik je graag naar onze website. Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben laat het ons gerust weten, we helpen je graag!

Reageer