Beantwoord

T-Mobile Samen restaurant kaart

• 20 juli 2016
  • 3 reacties
  • 363 Bekeken

Reputatie 1
Net sms ontvangen met de vraag of ik in plaats van 2,50 korting een restaurant kaart wil,
echter kan ik geen antwoord vinden op de volgende vragen;

Kan ik zelf bepalen wanneer de 3 maanden dat ik de kaart kan gebruiken kan laten ingaan?

Welke 500 restaurants doen er precies mee?

zou dit graag weten voordat ik de kaart aanschaf., wel een leuke actie!:D
icon

Beste antwoord door Sam- 11 augustus 2016, 15:08

Hi timnl,

Sorry voor onze late reactie. Heb je uiteindelijk gekozen voor de Restaurant kaart?

Het volledige aanbod van restaurants vind je op deze pagina. 500 zijn er trouwens wel erg veel, heb jij al een restaurant op het oog? :)

De Nationale Restaurant Kaart is trouwens te bestellen tot en met 30 september 2016. De Restaurant Kaart wordt na drie maanden automatisch beëindigd.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoi Tim,

Ik heb de vraag uitgezet bij de mensen die erover gaan, daar deze sms ook voor mij nieuw en onbekend is :)

Ik laat je zsm iets weten!

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Reputatie 1
Hey KoenM,

Jij nog iets vernomen, actie inmiddels verlopen en niks gehoord...
Reputatie 6
Badge +17
Hi timnl,

Sorry voor onze late reactie. Heb je uiteindelijk gekozen voor de Restaurant kaart?

Het volledige aanbod van restaurants vind je op deze pagina. 500 zijn er trouwens wel erg veel, heb jij al een restaurant op het oog? :)

De Nationale Restaurant Kaart is trouwens te bestellen tot en met 30 september 2016. De Restaurant Kaart wordt na drie maanden automatisch beëindigd.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer