Vraag

T-mobile samen werkt niet goed meer

• 2 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 173 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een paar weken de s6 edge en ook een nieuwe simkaart met behoud van mijn nummer.
Ik had t-mobile samen met mijn oude sim al ingesteld.
Maar nu als mensen die in mijn groep zitten mij willen bellen kan dat niet.
Mijn zoon die krijgt dan op dat die eerst moet opwaarderen, terwijl als hij mijn vriend bel die ook in de groep zit lukt het wel.
Waarom kunnen ze mij iets meer gratis bellen, ik ben de beheerder van de groep.

Mvg monique

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hey Monique,

Dat is inderdaad erg vreemd. Je zoon zou je gewoon moeten kunnen bellen. Goed dat je dit aankaart bij ons!

Kon je zoon je wel gratis bellen voordat je de nieuwe simkaart in gebruik nam? Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer willen sturen die op de simkaart staat? Heb je jouw toestel al een keer helemaal uit en weer aan gezet?

We gaan er samen uit komen Monique!
Ik heb u een bericht gestuurd
Hoop dat het snel opgelost kan worden.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Monique,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb inmiddels ook weer gereageerd op jouw berichtje!
Dag Issam ik heb exact hetzelfde probleem als Monique..mijn dochtertje kan mij ineens niet meer bellen . Ze zit nog in mijn groep ..ik heb wel een nwe simkaart ligt het daaraan ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Chantaldebruijn,

Wat gek dat je precies hetzelfde probleem hebt!

Kun je eens controleren of jouw nieuwe simkaart wel geactiveerd is? Lukt het wel om met andere nummers te bellen? Daarnaast zie ik dat er gistermiddag een nummer uit jouw T-Mobile Samen groep is verwijderd. Wellicht is dit het nummer van jouw dochter en gaat er daardoor iets mis. Zou je haar opnieuw aan de groep kunnen toevoegen en het nog eens kunnen proberen?

Mocht het hierna nog steeds niet lukken, dan ontvang ik graag het nieuwe simkaartnummer en het telefoonnummer van jouw dochter in een privéberichtje, zodat ik aan de hand daarvan verder kan uitzoeken wat er misgaat.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn!
Hai jaimy ik heb je een privé bericht gestuurd . Gr Chantal

Reageer