Vraag

T-Mobile Thuis


Reputatie 2
Beste,

Een vraagje over T-Mobile Thuis:

Ik begrijp dat je eerst een b.v. een Relax Sim Only 25 moet hebben (

This topic has been closed for comments

22 reacties

@DutchNL, de kosten voor aanvullende bundels worden apart in rekening gebracht.
Voor sms'en betaal je het tarief dat hoort bij je Relax 25 Sim Only. Deze kosten worden wel verrekend met je Relax-tegoed.
Reputatie 2
Binnenkort start ik met mijn stage en zou het fijn vinden extra belminuten te hebben.
Is het mogelijk om een T-mobile thuis abonnement naast mijn Iphone abonnement te nemen?
Welke opzegtermijn geldt voor een T-mobile thuis abonnement en kan ik het adres wijzigen gedurende het abonnement?

Bedankt voor uw antwoorden.

Met vriendelijke groet,
@Macellah89, het is niet mogelijk om T-Mobile Thuis toe te voegen aan een iPhone-abonnement.

Je kunt je iPhone-abonnement wel uitbreiden met T-Mobile Family.
Reputatie 2
Goede dag,

Ik heb een relax45 abonnement en heb thuis bellen geactiveerd. Hiervan heb ik een bevestigings email gekregen.
Mijn vraag is wanneer ik van thuisbellen kan genieten. Of werkt het nu al? Ik ben regelmatig aan het testen of ik een toon hoor als ik thuis naar een vaste lijn bel.

Met vriendelijke groet.
Reputatie 2
hoi hoi

hij zou het gewoon moeten doen meteen al of ten minste morgen
het enigste nadeel is dat het alleen werkt als je thuis bent of dicht bij je huis in de buurt
anders betaal je gewoon

x
Reputatie 2
Hoi Miss Jeanine

Weet je dan toevallig ook wat voor soort toon ik zou moeten horen.
En wanneer?? Als ik ga bellen of als ik in mijn zone kom?

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 2
Heb sinds enkele weken 'Thuis' en het valt me op dat ondanks de bevestiging (riedeltje) aan begin gesprek er beltegoed van mijn bundel wordt afgetrokken.

Helpdesk zegt dat het ongewoon is en dat ik de factuur moet afwachten en dan kan controleren of het klopt. Heb geen zin in een ja/nee discussie met T-mobile en ben dus op zoek naar een andere manier om dit te controleren.

Zijn er mensen met dezelfde ervaring en hoe is die bij jullie opgelost?
Reputatie 2
Op de website staat dat thuis:
Bundel Prijs per maand*
T-Mobile Basis
Reputatie 4
de bundel is al een tijdje geleden aangepast.

Als het goed is krijg je nu 3000m voor E 9,95

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Dus het komt erop neer dat de informatie op de website niet klopt? (de prijzen in ieder geval niet?) En wat is de straal waarbinnen T-Mobile Thuis werkt?
Reputatie 2
Ik heb sinds 13 nov t-mobile huis maar heb nog geen een keer de toon gehoord
Reputatie 5
@joel,
Ik heb gekeken op je abonnement maar T-Mobile Thuis staat aktief.
Als je op je huisadres een gesprek op zet hoor je dan ook geen piep?
Ik heb je tevens een priv
Reputatie 2
Ik heb ook een thuis abonnement erbij, en ik ben erg benieuwd binnen welke straal dit geldt vanaf mijn huis.
Reputatie 5
@mirrie,
Zolang je op je huisadres een gesprek op zet en je hoort een 'piep' dan bel je tegen de tarieven van T-Mobile Thuis.
Ga je vervolgens wandelen, autorijden en je bent nog steeds met dat gesprek bezig dan zal deze nog steeds verrekend worden met de T-Mobile Thuis.
Reputatie 2
op de pagina https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/voordeelbundels/thuis
over de 'thuis' voordeelbundel staat in de voetnoot:

* Beltarief geldt uitsluitend voor Relax-abonnementen vanaf 11 januari 2010 en Voordeelsim. De kosten worden verrekend met je bundel. Bel je buiten de bundel dan geldt het buiten de bundel-tarief. [u][b]Het nummer is gratis voor alle Flex-, MyFaves- en iPhone-abonnementen
Reputatie 6
@Red
De tekst in de voetnoot heeft betrekking op het beltarief naar de klantenservice en niet op de T-Mobile Thuis tarieven. Ik begrijp dat dit onduidelijk is, mijn excuses hiervoor. Ik heb een verzoek gedaan voor aanpassing van deze tekst.
Reputatie 2
Hallo,

kan iemand mij uitleggen waarom ik met een thuisplus abbonement, wanneer ik naar vaste nummers bel, ineens over mijn belbundel heenga?
Ik heb deze bundel donderdag aangezet en hooguit 10 telefoontjes gepleegd. Nu worden de kosten bij mijn belbundel opgeteld en krijg ik alleen maar te zien / horen dat ik zoveel buiten mijn bundel heb verbruiikt. En dit geld voor elk gesprek wat ik voer naar een vast nummer.
groeten en ben benieuwd naar reacties.
Reputatie 5
@hamd

Is alles juist ingesteld wat T-Mobile Thuis betreft? Bel je vanaf de huislocatie naar de vaste nummers?
Reputatie 2
Ja, bel pracktisch vanuit mijn bed of in de woonkamer. Heb nog niet geprobeerd een telefoongesprek te starten en dan weg te rijden. INstellingen weet ik niet, zie alleen in mijn bundel staand at thuis extra (geloof dat het zo heet) is geactiveerd.
(is de bundel gekoppeld aan de zelfde periode van je normale belbundel, of krijg je ik noem maar wat van bv 10 dagen na ingaan van je gewone bundel dan de resterende minuten voor thuis? )
Reputatie 2
@hamd
Je Thuisvoordeel bundel is gekoppeld aan je normale mobiele bundel.
Reputatie 2
ik ben sinds 8 januari overgestapt naar een t-mobile relax 45 abbonnement met de volgende bundels sms maximaal, thuis bellen en internet.

ik heb nu al problemen met het thuisbellen omdat er geen pieptoon komt ......dus nu al mijn 450 minuten bundel leeg en overige kosten van 121.00 euro ...
gebeld met de klantenservice maar die kunnen nog niks voor mij doen . antwoord van hun wacht de factuur maar af .ik was en ben er niet gerust op dus weer gebeld nu is het in behandeling bij een afdeling maar ben er niet gerust op .ten eerste ik heb nog steeds geen piep en blijven de kosten stijgen vind dit tot nu toe erg waardeloos allemaal en het zal mij benieuwen hoe dit gaat eindigen .......
Reputatie 2
@dianavanolderen
Ik heb je gegevens gecontroleerd en daarbij gezien dat je al contact gehad hebt met de T-Mobile Klantenservice. Ik heb, hetgeen er in gang is gezet, aangevuld en doorgegeven aan onze specialist. Ik begrijp je situatie en dat dit heel vervelend is. Toch wil ik je vragen geduld te hebben. Zowel het probleem met thuis bellen, als ook het berekenen van de kosten, worden gecontroleerd. Onze specialist komt hier zo gauw mogelijk op terug.