Beantwoord

T-mobile winkel cover terugbrengen

• 3 januari 2017
  • 5 reacties
  • 588 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik weet dat er aan gewerkt word. Maar ik wil graag mijn verhaal doen en andere klanten waarschuwen.

Op 2-3-2017 heb ik een Tech21 book cover voor de Samsung galaxy s7 edge gekocht in een T-mobile winkel.
Ik heb thuis het hoesje uit geprobeerd. Maar ik vond het toch geen fijn hoesje.
Ik ben toen vandaag 03-01-2017 naar de winkel terug gegaan en werd mij gezegd dat ik iets anders mocht uitzoeken voor het zelfde bedrag. Maar ik wilde liever mijn geld terug. Helaas kan dat niet. Je moet iets anders uit zoeken zei ze. Ik zei nee ik heb gisteren gehoord dat ik mijn hoesje kan terug brengen als het mij niet bevalt.

Helaas deden ze erg moeilijk.
Dus ik heb een klacht ingediend via de telefoon bij T-mobile. Volgens mij vond de medewerker achter de telefoon dit ook raar. Ik ben ieder geval super geholpen door haar. Ze heeft een mailtje gestuurd naar de winkel.

Wat is raar vind is dat als je iets online koopt dat je 14 dagen bedenk tijd heb. En dat je geld gewoon terug krijgt.
En als je het via de winkel doet. Heb je 8 dagen bedenk tijd. En moet je het product ruilen.
Ik vind dat dit wel duidelijker gezegd mag worden in de winkels. Op de website van T-mobile kan ik dit niet vinden. Alleen over de webshop.

Volgens zijn winkel wettelijk verplicht om je geld terug te geven of het product te ruilen.
Dit heb ik ook na gevraagd aan mijn vader. Hij werkt bij de brandweer en heeft de nieuwe wetten moeten leren.
Hij zei zelf ook dat je gewoon je geld terug moet krijgen. Of je product kan ruilen.

Bij deze mijn verhaal.
Hoe dit veder loopt...? Weet ik niet. Maar ik hoop goed 🙂
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2017, 12:48

Hoi Sven,

Dat is inderdaad een flink verhaal! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je hoesje! Heb je voordat je het hoesje aanschafte in de T-Mobile Shop het hoesje alvast uitgeprobeerd en goed bekeken? Als je iets in een winkel koopt is er niet automatisch sprake van een bedenktijd en heb je geen recht op ruilen/geld terug als een product niet bevalt. Dat geldt alleen als je iets online of aan de telefoon koopt. Op deze pagina kun je daar ook meer over lezen. Dus wat dat betreft is het al heel netjes van mijn collega dat je het hoesje mag ruilen voor een ander.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat je verkeerde informatie van ons krijgt, mijn excuses voor de miscommunicatie die is ontstaan. Heb je in de T-Mobile Shop wel gekeken naar een ander hoesje die je wel fijn vindt?

Ik heb verder contact opgenomen met de T-Mobile Shop waar jij je hoesje hebt aangeschaft. Zij gaan telefonisch contact met je opnemen om dit nog even samen te bespreken. Ik verwacht dat dat vandaag of morgen zal zijn. Houd er rekening mee dat zij bellen met een afgeschermd nummer.

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sven,

Dat is inderdaad een flink verhaal! Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je hoesje! Heb je voordat je het hoesje aanschafte in de T-Mobile Shop het hoesje alvast uitgeprobeerd en goed bekeken? Als je iets in een winkel koopt is er niet automatisch sprake van een bedenktijd en heb je geen recht op ruilen/geld terug als een product niet bevalt. Dat geldt alleen als je iets online of aan de telefoon koopt. Op deze pagina kun je daar ook meer over lezen. Dus wat dat betreft is het al heel netjes van mijn collega dat je het hoesje mag ruilen voor een ander.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat je verkeerde informatie van ons krijgt, mijn excuses voor de miscommunicatie die is ontstaan. Heb je in de T-Mobile Shop wel gekeken naar een ander hoesje die je wel fijn vindt?

Ik heb verder contact opgenomen met de T-Mobile Shop waar jij je hoesje hebt aangeschaft. Zij gaan telefonisch contact met je opnemen om dit nog even samen te bespreken. Ik verwacht dat dat vandaag of morgen zal zijn. Houd er rekening mee dat zij bellen met een afgeschermd nummer.

Houd je ons op de hoogte?
Reputatie 1
Hoi Thalina,

Bedankt voor je antwoord!
Daar ben ik inmiddels wel achter. Maar dit hadden ze in de winkel wel mogen zeggen.
ik kreeg als antwoord als die niet goed is komt je terug. Je gaat er vanuit dat je geld terug krijgt.

Ik heb het hoesje niet gepast in de winkel omdat het erg druk was. En nogmaals ik er vanuit ging dat ik mijn geld terug kreeg.

Bedankt voor het contact opnemen.
Het is afwachten tot ik een telefoontje krijg.

Groetjes
Sven
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sven,

Dat is inderdaad een goede tip om de volgende keer extra op te letten. Ik heb het doorgegeven! Heb je gisteren toevallig nog een telefoontje gehad? Anders verwacht ik dat je vandaag gebeld wordt. Laat je weten als je gebeld bent?
Toevallig heb ik gister een hoesje teruggebracht, ook gekocht in de t-mobile winkel, maar die kon ik zo ruilen en ik kreeg mijn geld terug.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn dat je zo goed geholpen bent in de T-Mobile winkel, MaryGr!

Reageer