Beantwoord

Te laat met opnemen, kan ik hiervoor een tijdsinterval kiezen?

Als iemand mij belt gaat hij pas bij de derde keer bij mij hoorbaar over en dan nog twee keer en dan gaat hij in de voicemailstand dus ik ben altijd te laat met opnemen. Kan ik dit anders instellen?
]Hartelijk dank voor de juiste oplossing
icon

Beste antwoord door Chantal01 15 januari 2015, 17:03

Hoi Wanhoopje, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je kan voor de voicemail een tijdsinterval kiezen. Dit is de tijd dat de telefoon overgaat voor het gesprek door de voicemail wordt overgenomen. Hieronder kan je precies zien hoe je het aantal seconden voordat er wordt overgeschakeld naar voicemail kan instellen:

Je kunt kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden. Het tijdsinterval is standaard ingesteld op 20 seconden.
• Voer de volgende code in alsof je belt (zonder spaties):
**61*+31624 je tiencijferige telefoonnummer *11* aantal seconden #
• Sluit af met de beltoets
Bijvoorbeeld: **61*+316240612345678*11*25#
In sommige gevallen werkt ook '0031' in plaats van '+31'

Zo heb je in ieder geval wat langer de tijd om je telefoon op te nemen. Laat je me weten of het is gelukt? :8
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Voicemail uitschakelen dan blijft hij langer doorgaan of beltoon stand aanpassen dat hij direct hoorbaar is 😉
Reputatie 5
Hoi Wanhoopje, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je kan voor de voicemail een tijdsinterval kiezen. Dit is de tijd dat de telefoon overgaat voor het gesprek door de voicemail wordt overgenomen. Hieronder kan je precies zien hoe je het aantal seconden voordat er wordt overgeschakeld naar voicemail kan instellen:

Je kunt kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden. Het tijdsinterval is standaard ingesteld op 20 seconden.
• Voer de volgende code in alsof je belt (zonder spaties):
**61*+31624 je tiencijferige telefoonnummer *11* aantal seconden #
• Sluit af met de beltoets
Bijvoorbeeld: **61*+316240612345678*11*25#
In sommige gevallen werkt ook '0031' in plaats van '+31'

Zo heb je in ieder geval wat langer de tijd om je telefoon op te nemen. Laat je me weten of het is gelukt? :8

Reageer