Beantwoord

Telefoon gaat maar kort over bij gebeld worden

Wanneer ik wordt gebeld gaat mijn telefoon na 1 keer al over op de voicemail.
Als ik de voicemail uitzet gaat hij na 2 keer overgaan over in gesprekstoon.
Hoe kan ik mijn instellingen zo wijzigen dat mijn telefoon minstens 5 keer overgaat voordat hij overschakeld naar voicemail of ingesprekstoon.
icon

Beste antwoord door akirevv 26 oktober 2018, 16:28

Ik ben er inmiddels uit. Ik werd gebeld door een anoniem nummer en die had ik geblokkeerd. Bij nummers die wel bekend zijn heb ik het probleem niet.
Maar bedankt voor het meedenken.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi,

Kun je instellen tot maximaal 30 seconden voordat er naar voicemail geschakeld wordt met de code **61*+31624(06-nummer)*11*aantal seconden#

Groet, Folkert
Hallo Folkert, weet je toevallig ook hoe ik het zo in kan stellen dat mijn telefoon vaker overgaat als ik de voicemail uitzet. Gaat nu maar 2 keer over en gaat dan over in gesprek. Krijg zo nauwelijks kans om een gesprek aan te nemen.
groet,
Erika
Reputatie 7
Badge +16
Hallo Erika,

Dat is heel vreemd want "in gesprek" is geen doorschakeling. Ik zal eens kijken of hier iets over te vinden is. Weet ik even geen antwoord op...

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +16
Tip van een mede forum SuperUser: heb je niet toevalling de "niet storen" mode aan staan op je telefoon? Wat voor telefoon heb je?
Ik ben er inmiddels uit. Ik werd gebeld door een anoniem nummer en die had ik geblokkeerd. Bij nummers die wel bekend zijn heb ik het probleem niet.
Reputatie 4
Badge +2
Als je "Niet Storen" of "Do Not Disturb" aan hebt staan, zal je telefoon de gesprekken 'weg drukken', en wordt de beller doorgeschakeld naar je voicemail.

Het kan ook zo zijn dat je het nummer van de beller misschien (onbewust) geblokkeerd hebt?
Reputatie 7
Badge +16
akirevv schreef:

Is het gelukt met de voicemail?
Reputatie 7
Badge +20
Super om te zien dat er zo wordt meegedacht en -geholpen! 😁 Thanks @Folkert & @Jeffrey87!
Goedenavond,

Mijn telefoon (iPhone 😎 gaat slechts twee keer over en hangt dan op. Zo heb ik amper de tijd om op te nemen en moet ik dus ‘altijd’ terugbellen. Meerdere berichten gelezen op het service forum over de ‘tijdsinterval’ instellen op 30 sec.
Kan alleen nergens vinden waar ik dit kan wijzigen.
Is dit de oplossing die ervoor zorgt dat mijn telefoon minim. 5 keer overgaat zoals gewoonlijk? Ik hoor graag van jullie
Hoi Pieterwensveen.

Je dient de code in te voeren in je dialer en af te sluiten met de beltoets. Op deze pagina kun je het nalezen, onder het kopje 'doorschakeltijd'.

Reageer