Beantwoord

Telefoon gaat niet over wel voicemail

• 27 januari 2016
  • 11 reacties
  • 715 Bekeken

Als iemand mij belt gaat hij niet over. Zie ook niet dat ik een gemiste oproep heb. Daarnaast geeft hij wel voicemail aan dat ik een nieuw bericht heb. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Thalina 29 januari 2016, 15:05

Hoi Atja,

Begrijpelijk dat je gewoon goed bereikbaar wilt zijn! Mijn collega en ik hebben in je andere topic uitgebreid gereageerd op jouw vraag. Hieruit is ook gebleken dat het niet aan je simkaart ligt en geadviseerd om je toestel op te sturen ter reparatie. Zou je eens naar dat topic kunnen kijken?

Ik wil je verder vragen om niet meerdere topics over hetzelfde probleem te openen, op die manier houden we het overzichtelijk. Daarom heb ik dit topic gesloten. Als je nog vragen hebt, dan kun je die uiteraard in je andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 2
What phone are you using?

If you use a headset (Mic and headphones) that are not certified for you phone when answering these calls it might be defective.

Happened to me and a cheap made in china cable.

Another thing might be your calls are being dropped because you are in a building and/or have weak signals when you answer the call.
Ik lees lekker mee, want dit heb ik ook regelmatig (en ik gebruik geen headset).
Ook ik gebruik geen headset een hen hier met grote regelmaat last van
Of je heb je telefoon op stil, of volume uit of je heb geen bereik
Hier heb ik ook vaak last van. Wat bij mij helpt is de cachs verwijderen staat bij je opslag. Daarna je tel opnieuw starten Let wel dat dit bij de Samsung s4 is.
Nee geen stil, geen Headset, schoon hem regelmatig op. Zelfs paar keer opnieuw opgestart. Heb gewoon een t- mobile telefoon aangeschaft via abonnement een Sony z2
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Zou je eens je simkaart in een ander toestel willen stoppen? Dan kun je kijken als dat wel werkt.

Kun je wel naar buiten bellen?

Groet,
Ook vreemd, ik zou zeggen bekijk eerst al je instellingen en vooral ook je geluidsinstellingen allemaal, het zou zomaar kunnen dat je je bel geluiden uit hebt staan zonder dat je dat weet. Succes
Nou denk eerst maar eens om nieuwe sim aan te vragen, weet niet of dit helpt maar die heb ik vrij lang. Kan dit misschien helpen?
En is dat duur nieuwe sim?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Atja,

Begrijpelijk dat je gewoon goed bereikbaar wilt zijn! Mijn collega en ik hebben in je andere topic uitgebreid gereageerd op jouw vraag. Hieruit is ook gebleken dat het niet aan je simkaart ligt en geadviseerd om je toestel op te sturen ter reparatie. Zou je eens naar dat topic kunnen kijken?

Ik wil je verder vragen om niet meerdere topics over hetzelfde probleem te openen, op die manier houden we het overzichtelijk. Daarom heb ik dit topic gesloten. Als je nog vragen hebt, dan kun je die uiteraard in je andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!